PCI-kort med USB 2 - vil det virke?
Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 15:35

Jeg har en ældre computer (P3 733 MHz) med tre USB 1.1 stik, som ikke
virker optimalt. Computeren går ned, hvis jeg sætter mere end én
USB-enhed til, mens den kører, og jeg kan under ingen omstændigheder
have mere end to USB-enheder tilsluttet samtidigt.

Jeg har derfor tænkt mig at købe et USB 2.0 PCI-kort med 5 USB-stik
til erstatning for de normale. Men kan jeg regne med, at det vil løse
problemet - og vil jeg i så fald opnå den højere hastighed fra, som
USB 2 har?

På forhånd tak

Keld S

Fra : Leony

Dato : 21-03-04 16:05

In news:0i9r50hoffad48529q00sqguj9ucvbp10l@4ax.com,
kelds@ofir.dk typed:

> og vil jeg i så fald opnå den højere hastighed fra, som
> USB 2 har?

Kun hvis dine enheder er USB2.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mureren

Dato : 21-03-04 16:42

<kelds@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til erstatning for de normale. Men kan jeg regne med, at det vil løse
> problemet - og vil jeg i så fald opnå den højere hastighed fra, som

Jeg tror du skal kigge på din strømforsyning som det første. Det lyder som
om den ikke kan levere det nødvendige strøm.

Mvh.
Mureren

Fra : hansen

Dato : 21-03-04 22:06