Update: Logitech ULTRA Flat tastatur
Fra : Noggy Lee

Dato : 21-03-04 14:23

Hej NG,

Jeg vil varmt anbefale denne tastatur fra Logitech. Det er kanondejligt som
tastatur på en laptop. Har mange gensvej-knapper til bl.a Web, Mail, Media
Player, m.m

Vh,
Noggy

PS. 5 stjerner herfra! :)

--
Fjern REMOVE ved private svar. :)

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 14:33

On Sun, 21 Mar 2004 14:22:51 +0100, "Noggy Lee"
<leenoggyREMOVE@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tastatur på en laptop. Har mange gensvej-knapper til bl.a Web, Mail, Media

Der findes ikke noget Logitech-tastatur, der hedder ULTRA Flat - så
hvad skal vi bruge din oplysning til?

KS

Fra : Noggy Lee

Dato : 21-03-04 14:44

Se lige her:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50512

Vh,
Noggy

Fra : Lasse

Dato : 21-03-04 14:49

"Noggy Lee" <leenoggyREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> Se lige her:
> [...]

Håber på de laver en version i SORT :)

.... Da resten af min computer er det.

Men ja, det er godt

Hilsen
Lasse

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-03-04 14:57

"Noggy Lee" <leenoggyREMOVE@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Se lige her:
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50512

Ja det hedder UltraX

--
Bjarke Andersen

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 21-03-04 16:16

On Sun, 21 Mar 2004 14:43:54 +0100, "Noggy Lee"
<leenoggyREMOVE@hotmail.com> wrote:

>Se lige her:
>http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50512

ahhh, UltraX (ikke Ultra Flat). Det ser lækkert ud

KS