Canon printer laver striber
Fra : Kajshan

Dato : 20-03-04 00:25

Jeg har en Canon, BJ 6100. Der er separate blækpratroner, og dermed fælles
dyse tio blæk fra de forskellige farver.
Den laver striber, og jeg skal sikkert have nyt dyse-hoved.
Hvor kigger jeg efter et sådant?
Er det dyrt?

Med venlig hilsen:
Kaj Schrøder Hansen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 20-03-04 08:52

On Sat, 20 Mar 2004 00:25:22 +0100, "Kajshan" <holmes970@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>dyse tio blæk fra de forskellige farver.
>Den laver striber, og jeg skal sikkert have nyt dyse-hoved.

Det er dine dysere der er snavsede.
prøv at kigge i printer software. der er skikkert noget rens udskrift
dyser eller liggende.

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 20-03-04 20:19

Bliver det nødvendigt med et nyt printerhoved, vil det nok være i et
prisleje hvor man måske lige skulletænke sig om, og vurdere om ikke det
ville være lidt mere økonomisk at købe en ny printer. Jeg kender ikke lige
modellen du nævner, men jeg vil tvivle på at det kan svare sig med et nyt
printerhoved. Jeg ved at til min egen BJC-4300 (og BJC-4200 som bruger samme
hoved) koster et sådan lige knap 500 kr. Det er så godt nok med to patroner,
men der er jo også patroner med til en ny printer. Jeg vil klart vælge en ny
printer, også selv om den måske koster det dobbelte af hvad et nyt
printerhoved koster. Det ville jeg gøre på grund af den store udvikling der
er sket på printere bare det sidste år.

MVH.

Jesper

Fra : Kajshan

Dato : 20-03-04 22:51

Hej Jeper!

Mine overvejelser er gået i den samme retning.
Så - sikkert ny printer.
Tak for hjælpen.

Kaj
"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@UPSpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:c3i5eo$jk8$1@sunsite.dk...

Fra : Anders Pedersen

Dato : 21-03-04 08:26

On Sat, 20 Mar 2004 20:18:50 +0100, "Jesper Jacobsen"
<jesper.jacobsen@UPSpost.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>printerhoved. Jeg ved at til min egen BJC-4300 (og BJC-4200 som bruger samme
>hoved) koster et sådan lige knap 500 kr.
Er det med partroner?

> [...]
>printer, også selv om den måske koster det dobbelte af hvad et nyt
>printerhoved koster. Det ville jeg gøre på grund af den store udvikling der

En ny printer kan jo fåes fra 300 kr.
hvis det skal være med løse partroner er i560 og i865 en mulighed.
og der kan det jo godt svare sig

har dog selv lexmark

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM

Fra : Kajshan

Dato : 20-03-04 22:50

Dyserne er renset adskillige gange uden at det har løst problemet.
Men tak for hjælpen.

Venlig hilsen:
Kaj

Fra : Anders Pedersen

Dato : 21-03-04 08:22

On Sat, 20 Mar 2004 22:50:03 +0100, "Kajshan" <holmes970@hotmail.com>
wrote:

>Dyserne er renset adskillige gange uden at det har løst problemet.
>Men tak for hjælpen.

Men en rensning af printhovdet i edike hjælper måske

ellers et nyt print hove

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Ved epost fjern NOSPAM