Medion pc VS epson usb printer (ukendt enh~
Fra : Lars Bahn

Dato : 18-03-04 18:05

Hej NG

jeg har lige købt en epson stylus photo R300 usb printer, som skal
instaleres på min Medion MD8008, der kører Win XP home edition (ny
preinstall fra medion) men når jeg sætter USB stikket i finder den printeren
som en "ukendt enhed". Min anden win XP pc (hjemmebygget) finder den
umiddelbart uden problemer.

har prøvet nærmest alt (instaleret driverne med & uden printeren tilsluttet)
og opdat min bios og alle tilgængelige drivere til pc'en. Medion support &
epson support er løbet tør for løsningsforslag.

nogen ideer ?

mvh Lars

Fra : Zulu

Dato : 18-03-04 18:31

Lars Bahn wrote:
> [...]
> tilsluttet) og opdat min bios og alle tilgængelige drivere til pc'en.
> Medion support & epson support er løbet tør for løsningsforslag.

Har du installeret chipset-drivere til chipsettet på mb?
Har du installeret SP1?

Har du prøvet at fodre PC'en med driveren til printeren?

Zulu