Radeon 800 XT dual DVI - HVORNÅR ???
Fra : Dr.Ralph

Dato : 28-04-04 17:59

Venter ad helvede til på dette kort - nogle der ved, hvornår det kommer i
DK ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-04 19:55

> Venter ad helvede til på dette kort - nogle der ved, hvornår det kommer i
> DK ?

nVidia har været først ude med 6800 Ultra og de kommer først til markedet i
"late may".
Da ATi stadig ikke har lanceret sin næste generation (et par uger) kommer de
nok i starten/midten af juni. Og så lidt sløvere til DK så bliver den vel
hen af sen juni - tidlig juli.

http://www.theregister.com/2004/04/28/nvidia_geforce_6800_specs/
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=5054

Christian

Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-04-04 02:54

Jamen jeg kan ikke vente så længe.
Står med 2 stk. 20" TFT Dell 2001FP, der sulter efter hver deres DVI
1600X1200 stik :(

Og Radeons og Matrox PCI kort med DVI stinker for vildt.

Gud ved om der lanceres en PCI udgave af et af de nye nvidia eller radeon
kort med en god ydelse - så køber jeg Matrox P650 AGP med dual DVI nu og
bruger det som hovedkort og sælger mit Radeon 9800 XT.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Erik

Dato : 29-04-04 14:55

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> Jamen jeg kan ikke vente så længe.
> Står med 2 stk. 20" TFT Dell 2001FP, der sulter efter hver deres DVI
> 1600X1200 stik :(

Det er vist kun dem fra nvidia hvor der går 1-2 mdr. fra lancering
til at de rent faktisk er i handelen.
Dem som kommer fra ATI skulle være i handelen nogenlunde
samtidig med at de bliver lanceret.
X800pro i starten af maj og X800xt nogle uger senere.

--
Erik

Fra : Dr.Ralph

Dato : 29-04-04 15:29

> [...]
> samtidig med at de bliver lanceret.
> X800pro i starten af maj og X800xt nogle uger senere.

DVs det er kun dem fra Nvidia der kommer med dual DVI ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 29-04-04 18:46

> DVs det er kun dem fra Nvidia der kommer med dual DVI ?

Det er der ingen der ved udover Nvidia og Ati. Sandsynligvis vil
der komme kort med 2 DVI, men ikke nødvendigvis som de første.

MVH CP