Server Arkitektur/struktur
Fra : Jacob Sørensen

Dato : 28-04-01 17:11

Hej Alle!!!

Har brug for omgående hjælp vedr.: server arkitektur/struktur.

Jeg har brug for nogle diagrammer på hvordan man kan lave server
arkitekturen af filer og mapper. Jeg skal bruge dem til at få ideer....

Er der nogen der kan hjælpe mig

Venlig hilsen/Best Regards

jacob Sørensen

Fra : Thomas Jensen - pil.~

Dato : 28-04-01 19:01

On Sat, 28 Apr 2001 18:11:09 +0200, "Jacob Sørensen"
<jacob_soerensen@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har brug for nogle diagrammer på hvordan man kan lave server
>arkitekturen af filer og mapper. Jeg skal bruge dem til at få ideer....

dit spørgsmål er ikke forstået... ikke af mig i al fald

hvad er "server arkitektur/struktur" i den her sammenhæng?

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen