Andet multimedie
bentjuul 3670
Findes der nogle gratis skabeloner man kan~
Fra : Carsten J

Dato : 28-04-04 12:31

Findes der nogle gratis skabeloner man kan downloade til InDesign ???

Jeg har prøvet på Google: Templates Indesign

etc.

men jeg har ikke funbdet nogle gode skabeloner.

Jeg skal bruge en frisk skabelon til et nyhedsbrev!

--
Mvh.
Carsten

cajuth2630dk(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
cajuth2630dk(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com
sgftr690206

Fra : Studio Smalbro

Dato : 28-04-04 15:44

Hvis det CSversionen, så kommer den med lidt skabeloner på cd'erne

Kh
Bjørn