Hjemmeside på flere sprog!
Fra : Groucho

Dato : 28-04-04 12:16

Er der nogen der kan give opskriften på hvordan man lægger flere sprog ind
på en hjemmeside. f.eks. engelsk til at starte med. Det er ikke fordi det
drejer sig om så meget text, men det ser ikke prof ud at lave siden på to
sprog ved siden af hinanden. Jeg synes at det ser prof ud med et lille flag,
man klikker på - og vupti, så kommer sitet på engelsk.

Henrik Jakobsen, Nordre Fasanvej 224.3.
2200 København N. Danmark.
Telefon +45 3834 0058 Mobil +45 2175 2949

Fra : Mette

Dato : 28-04-04 12:45

"Groucho" <henrix@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
flag,
> man klikker på - og vupti, så kommer sitet på engelsk.

Du starter med at lave din hjemmeside på det eller de sprog du ønsker (incl.
index-side for hvert sprog), og derefter linker du til de enkelte sprog fra
din danske hovedside, altså den man får på skærmen som det første. Det kan
du sagtens gøre med et flag som man klikker på, og vupti - der kommer sitet
så på engelsk (eller det sprog du har lavet). Husk at lave et "link
tilbage" til den danske hovedside.

mvh
Mette