CD-WOW ??
Fra : Yildizhan

Dato : 27-04-04 19:55

Jeg har flere gange handlet med dem helt uden problemer.
Nu skal jeg bestille en del dvd film og cd skiver. Men jeg har læst et eller
andet om at der var lavet om på cd-wow.

Men hvad var det ??
Kan jeg stadig bestille film og musik fra dem og komme uden om told & skat
og pest (post DK) danmark ??

På forhånd tak

Fra : Sulley

Dato : 27-04-04 20:03

"Yildizhan" <yildizhan_xxx@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men hvad var det ??
> Kan jeg stadig bestille film og musik fra dem og komme uden om told & skat

Ja, du kan!
Handler der i snit 1-2 gange om ugen, og ingen problemer.
Da England er medlem af tolduninonen, er der ingen told m.m.

Sulley

Fra : Martin Møller

Dato : 27-04-04 20:22

Yildizhan wrote:
> [...]
>
> Men hvad var det ??
> Kan jeg stadig bestille film og musik fra dem og komme uden om told &

De har bare justeret deres priser så de er blevet lidt dyrere på Hong Kong
siden. Der var nogen i england der havde brokket sig over konkurrencen.
--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Tine & Jimmy

Dato : 28-04-04 13:44

Men de er stadig nogle af de billigste på markedet. Jeg handler også der
lige så tit min pengepung og min kæreste giver mig lov

Hilsen

Jimmy

Fra : Morten DH

Dato : 28-04-04 14:26

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> De har bare justeret deres priser så de er blevet lidt dyrere på Hong Kong
> siden. Der var nogen i england der havde brokket sig over konkurrencen.

Hvad skal der stå efter cd-wow.??? hvis man vil have de bedste priser? JEg
synes det er totalt forvirrende at handle hos dem; men godt og billigt

Fra : Taba

Dato : 28-04-04 16:33

> Hvad skal der stå efter cd-wow.??? hvis man vil have de bedste priser? JEg
> synes det er totalt forvirrende at handle hos dem; men godt og billigt

http://www.cd-wow.com/ <-- Den fra U.K/non-HK
http://www.cd-wow.com.hk/ <--- Den i Hong Kong

/Taba