check om det virker.
Fra : Wollegolle

Dato : 26-04-04 17:04

Dette er en test for min egen skyld

Fra : phk

Dato : 26-04-04 17:58

"Wollegolle" <wollegolle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1a1b1be7.0404260803.53284067@posting.google.com...
> Dette er en test for min egen skyld

Læs www.usenet.dk/netikette.

Der står hvad grupperne skal bruges til.

Bl.a. skal dk.test bruges til test

Læs gerne det hele på disse sider, så sparer du at blive mere upopulær ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-04-04 00:06

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<408d3f86$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Bl.a. skal dk.test bruges til test
>
> Læs gerne det hele på disse sider, så sparer du at blive mere upopulær ;)

Til phk!

ER DU BLEVET TRYNET SOM LILLE SIDEN DU HAR SÅ STORE
MINDREVÆRSKOMPLEKSER AT DU ABSOLUT SKAL VÆRE EFTER ALLE SOM LAVER EN
LILLE FEJL! HVOR MÅ DIN VERDEN VÆRE MEGET SNÆVER.

Hilsen
verner

Fra : Ole

Dato : 27-04-04 10:26

> [...]
> MINDREVÆRSKOMPLEKSER AT DU ABSOLUT SKAL VÆRE EFTER ALLE SOM LAVER EN
> LILLE FEJL! HVOR MÅ DIN VERDEN VÆRE MEGET SNÆVER.

Hej Verner

Det er da et spørgsmål hvem der bliver/er blevet trynet, er det dig
eller næsten alle andre, for du er tilsyneladende næsten alene om at
mene dette? Per har blot givet en ny bruger en fidus til hvordan en
nyhedsgruppe bruges og hvor han (og du) kan finde nogle regler som gør
det rart at læse og deltage i debatten om campinglivet og -teknikken.
Hvor ville det være dejligt hvis du også lærte det.
F.eks. holde sig til emnet, lade være med at skælde og smælde over det
samme pladder altid, råbe ved at skrive med store bogstaver osv. Tænk
bare hvis du også lærer at følge disse forholdsvis simple regler, så
det det du skriver bliver fornuftigt, sagligt og seriøst, men det er
nok utopi, du kan næppe styre dig og dit temperament.

Mvh
Ole

Fra : Sten Bo

Dato : 29-04-04 03:47

ven_hj@yahoo.dk wrote:

> [...]
> MINDREVÆRSKOMPLEKSER AT DU ABSOLUT SKAL VÆRE EFTER ALLE SOM LAVER EN
> LILLE FEJL! HVOR MÅ DIN VERDEN VÆRE MEGET SNÆVER.

Vi har alle lidt der skal bearbejdes - her er lidt rollator til fin
motorikken.

http://www.ing.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20040423/UNDERHOLDNING/104230068

Hilsen Sten Bo

Fra : SB

Dato : 26-04-04 17:58

Dette er en test for min egen skyld

og for andres skyld så brug

dk.test

næste gang

Fra : phk

Dato : 27-04-04 07:00

"Wollegolle" <wollegolle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Dette er en test for min egen skyld

Som du nok kan se er min venlige henvisning til dig blevet besvaret af
Verner. Alle her i gruppen elsker _ikke_ Verner, og hans skriverier er bedst
forblevet ubesvaret af hensyn til støjen i gruppen. Gruppen her handler om
camping uanset hvad han forsøger at få emnet drejet over i.

--
Per, Esbjerg

Fra : Wollegolle

Dato : 29-04-04 07:29

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<408df6db$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> forblevet ubesvaret af hensyn til støjen i gruppen. Gruppen her handler om
> camping uanset hvad han forsøger at få emnet drejet over i.

Ups der fik jeg nok kvajet mig, hvilket ikke var med vilje, jeg kender
ikke til den testside der bliver snakket om, men nu virker det jo det
her, jeg troede bare at indlægget kom på med det samme, så man kunne
få en hurtig respons hvis man havde spørgsmål, om camping Hvilke jeg
har mange af, men der er også en forsinkelse på her dog ikke så lang
som på dcu hjemmeside, men findes der ikke et forum hvor man kan
skrive direkte sammen??
Mvh
Wolle

Fra : phk

Dato : 29-04-04 08:29

> [...]

> har mange af, men der er også en forsinkelse på her dog ikke så lang
> som på dcu hjemmeside, men findes der ikke et forum hvor man kan

Ikke inden for dette regi. Men du vil hen ad vejen opdage at det kan gå
meget hurtigt. Du får normalt dine egne indlæg gjort synlige inden for
minutter.

Testsiden finder du under læsning af www.usenet.dk ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-04-04 13:21

wollegolle@hotmail.com (Wollegolle) wrote in message news:<1a1b1be7.0404282228.2b0ada84@posting.google.com>...

> Ups der fik jeg nok kvajet mig,

Ja pas du bare på HØGENE vogter over dig og er altid klar til at slå
til ))
det er eftervirkninger fra deres barndom )

, men findes der ikke et forum hvor man kan
> skrive direkte sammen??
> Mvh
> Wolle

Jo der gør der da rigtig nok på denne adresse: WWW.CAMPINGGUIDEN.DK

har du offentliggjort indlægget ØJEBLIKKELIGT ! du kan svare og
debattere her og nu med ALLE ,.......UDEN CENSUR ( som hos DCU) og
UDEN nogen form for VENTETID !

derudover får du en masse nyhedsstof på denne hjemmeside som alle
kopierer, selv DCU heheheheh brug den, der kommer mange nye spændende
databaser på den hjemmeside.

Venlig hilsen
verner

PS! Og så bliver du også fri for hjernedøde "skolepedeller" som er
blevet trynet da de var børn )