Undermenuer - hvordan er det nu?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-04-04 00:05

Hvordan er det man laver undermenuer eller drop-down-menuer
eller hvad de hedder - a la dem på fx www.aarhus.dk ?

Altså den slags hvor alene det at pege uden at klikke åbner en liste
med klikbare links som ellers er skjult.

Hvis behjertede sjæle fortæller mig det med HTML-koder, så vær
rar og sig hvor hvad skal sættes ind ...

--
Forbindtligst:
Jørgen www.emiGrandt.dk

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-04-04 09:10

http://www.html-faq.dk/2013.asp

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-04-04 11:18

Lars Raaby skrev bl.a.:

> http://www.html-faq.dk/2013.asp

Tak - det ser meget prof ud. Men det er vel ikke sådan at jeg kan gøre
det samme i FP2000 og kun i begrænset omfang er nødt til at 'gå ind
bag om' for at bruge HTML-koder og disses velsignelser?

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-04-04 16:42

Du kan sagtens gå ind og lave sådanne links i FP -men formentlig kun i
FP2002 og videre - jeg har ikke længere FP2000 og kan ikke huske om det kan
lade sig gøre.

I FP 2003 kan det imidlertid sagtens lade sig gøre - nåeh, ja, sagtens og
sagtens -det kræver en masse museklik - omkring 14 -16-trin at udføre dette.
Jeg har skrevet om det flere gange i dette forum og orker ikke at gentage
det, så prøv at søge på mit navn og find det med folde-ud-menuer - eller
også brug det nyttige link fra html-faq-siden, du er blevet henvist til.
--
ahw