Ringestyrke på Krik Lady
Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 25-04-04 21:00

Kan den indstilles og i givet fald hvordan?

Ebbe

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 22-06-04 01:31

sø 25 apr 2004 10:00:09p satte Ebbe Kristensen sig på en taburet og skrev
følgene på et stykke vådt franskbrød

> Kan den indstilles og i givet fald hvordan?

Nej det kan desværre ikke lade sig gøre på denne model.
Den understøtter det ikke.

Steven

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 22-06-04 21:20

Steven Nybo Andersen wrote:
> sø 25 apr 2004 10:00:09p satte Ebbe Kristensen sig på en taburet og
> skrev følgene på et stykke vådt franskbrød

> Nej det kan desværre ikke lade sig gøre på denne model.
> Den understøtter det ikke.

Wow!! Jeg havde faktisk opgivet at få svar på spørgsmålet. Og selvom jeg
selvfølgelig havde håbet på et positivt svar, skal du nu have tak alligevel.
Nu *ved* jeg i det mindste at man ikke kan.

Ebbe