Problemer med hjemmeside med rammer
Fra : Ukendt

Dato : 25-04-04 19:40

Hej

Jeg har lavet et lille websted i FP hvor det er bygget op om en rammeside
med 3 rammer: En til banner for oven, en til navigation til venstre og en
stor i midten til hvad det nu er. Når man klikker på navigationsrammen
skifter siden i midten - men kun når jeg tester det i FP....

Når jeg har uploadet hele hjemmesiden, så viser den bare en blank side, hvor
der i den blå bjælke øverst står teksten jeg har valgt at kalde
"banner-siden".

Hvad gør jeg galt?? Når jeg åbner webstedet fra mappen på computeren går det
fint, men ikke ude i www.... Jeg har ikke meget forstand på html, men når
jeg siger "vis kilde" kan jeg se at den peger de forskellige rammer, men...

Håber I kan hjælpe!

Mvh. Martin

---

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-04-04 01:42

URL?

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 20:39

www.frederiksdalsvej105.subnet.dk

Jeg har lige hørt, at sol-websider ikke understøtter rammer. Hvis dette
gælder, så......

Mvh. Martin