nr1
Fra : jobe

Dato : 25-04-04 16:30

hej jeg har i flere år forsøgt at få fat i nummeret med laban der hedder
nr1. men det har indtil nu kun været muligt at møde den et sted og det var
på plade er der nogen der ved hvor jeg kan finde den på cd?
hilsen bettina

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-04-04 18:11

"jobe" <j.moeller@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nr1. men det har indtil nu kun været muligt at møde den et sted og det var
> på plade er der nogen der ved hvor jeg kan finde den på cd?

Hej Bettina

Desværre er det lykkedes Laban at snige sig uden om at udkomme på CD. Mig
bekendt, findes der kun et par stykker.
Laban's bedste. Der er den ikke på. Så er der vist også en, som hedder
Laban's største narrestreger, om den er der på, aner det ikke. Check
eventuelt serien Det bedste af det bedste, der kan være kommet en med Laban.
Ellers kan jeg kun se, at den findes på Laban 4, og uheldigt nok for dig, er
det jo en LP.

M.V.H.....Benny..

Fra : Kenneth

Dato : 26-04-04 18:20

Hej
jeg fløj fluks i CD-reolem for at se om den var på omtalte CD, det er den
ikke.
Hilsen Kenneth