Billeder fra Skive
Fra : Jan Østergaard

Dato : 25-04-04 08:29

Nogen som ligger inde med gamle billeder fra Skive? og som evt. kan
være behjælpelig med at scanne dem til mig.
Det drejer sig bla. om Brogården fra tiden omkring og før 2.verdenskrig
Østerbro 7 omk. 1922
Østertorv omk. 1918
Holdingsvej omk. 1915

Mvh
Jan

---

Fra : Else Hansen

Dato : 25-04-04 09:32

Hej.

Jeg har et gammelt postkort fra Skive lagt ind på min hjemmeside
www.elsehansen.dk, hvor i Skive det er fra ved jeg ikke, men det er
fra omkring 1920

mvh. Else Hansen

Fra : Freddy Rasmussen

Dato : 25-04-04 12:52

På QXL er der en del postkort fra Skive til salg
mvh
Freddy Rasmussen

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 25-05-04 19:04

> [...]
> være behjælpelig med at scanne dem til mig.
> Det drejer sig bla. om Brogården fra tiden omkring og før 2.verdenskrig

Kontakt Lokalhistorisk Arkiv i Skive, de har rigtig
meget materiale liggende.

Mvh.Bodil.