Medicinkøb på Nettet
Fra : Chirstiana

Dato : 24-04-04 16:33

Hejsa

Nogen der har et link til køb af medicin online
Fra et land i EU ( Helst England)
Da ellers toldvæsnet når fingrende i det
Jeg søger et sted hvor man kan købe

Diazepam ( Valium)
Soma ( Carisoprodol)

Mvh Christina

Fra : Holger

Dato : 24-04-04 21:16

"Chirstiana" <No@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har et link til køb af medicin online
> Fra et land i EU ( Helst England)
> Da ellers toldvæsnet når fingrende i det

Pas på med Valium - det er stærkt vanedannende, gør i længden det onde værre
og bør højst tages i 4 uger - i følge Sundhedsstyrelsen.

Ellers kan du købe (noget) medicin i udlandet her:
http://euromedicin.dk
hvis du har en recept fra din læge...

Holger

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-04 22:27

Jep, de har alle benzoer + div. Men du kan ikke bruge den danske
tilskudsordning desværre.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-04-04 16:22

> Fra et land i EU ( Helst England)
> Da ellers toldvæsnet når fingrende i det

Toldvæsnet får skam fingre i ALLE pakker fra udlandet - dog kun stikprøve,
men hvis du skal bruge 3-4 forsøg på at få en pakke igennem, så er det vist
noget billigere at købe på apoteket - så får du også tilskud.

Mvh Maria

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 07:02

> [...]
vist
> noget billigere at købe på apoteket - så får du også tilskud.

Toldvæsenet scanner pakker/breve og tager stikprøver, man risikerer
konfiskation ved mindre mængder, strarr

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-04 07:19

> vist

> Toldvæsenet scanner pakker/breve og tager stikprøver, man risikerer
> konfiskation ved mindre mængder, strarr

Oops fejltryk :)

Man risikerer straf ved indførsel af større mængder medicin

Jeg bestilte noget Vioxx fra et online pharmacy og fik pakken konfiskeret
ved første forsøg. Heldivis var det kun 30 piller så jeg slap med
konfiskation. Penge ud af vinduet :\

Fra : Jogster

Dato : 02-05-04 13:04

> Da ellers toldvæsnet når fingrende i det
> Jeg søger et sted hvor man kan købe

Mystisk jeg har bestilt en del gange fra et sted, kan ikke lige huske hva
det hedder nu, men kan prøve at finde det i min mail... Og der er det aldrig
blevet snuppet.... Det er bare mystisk at siden er fra USA men varen kommer
fra Pakistan... Men det har altid været det rigtige der var i