Band Of Brothers - forskellige pakninger
Fra : Devast8or

Dato : 24-04-04 00:14

Hej med jer,

Jeg overvejer lidt at købe BOB, men hvordan med de forskellige pakninger? Så
vidt jeg kan se dvdcompare.net er der kun to forskellige, en tin boks (den
har jeg "live" og den er jo rigtig flot) og en "cardboard gatefold
digipack" - hvordan er den? Det lyder som noget i stil med de udvidede LOTR,
kan det passe? Hvis nogen kan linke til et billede ville det være rigtig
rart.

Er der andre pakninger en de to nævnte?

TIA

Devast8or

Fra : Jette Høy

Dato : 24-04-04 08:49

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

LOTR,
> kan det passe? Hvis nogen kan linke til et billede ville det være rigtig

Fundet på dvdoo.

Cardboard forside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=27231
Cardboard bagside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=27232

Tinboks (et lidt halvdårligt billede) :
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=9253

> Er der andre pakninger en de to nævnte?

Jeg har ikke hørt om flere end de to ovennævnte. Jeg finder prisforskellen
på kr. 350 temmelig markant, i særdeleshed hvis man 'bare' betaler for en
boks af tin.

Mvh Jette

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 24-04-04 09:04

> [...]
> på kr. 350 temmelig markant, i særdeleshed hvis man 'bare' betaler for en

Frøst og fremmest så ser Tin-Box skide godt ud på DVD-hylden :) og desuden
så er det kun udgaven i tin-boxen som har et DTS lydspor.

Der ER en del flere udgave end blot de to I nævner, bare hos Axelmusic.dk
han man finde 7 forskellige og den mest interesante er nok denne Military
Edition fra østen til 700,-
http://www.axelmusic.dk/resources/covers/8/8809038383855.jpg

Jeg har selv Tin-boxen og den har jeg aldrig fortrudt jeg købte.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Jette Høy

Dato : 24-04-04 09:15

"Johnny Jakobsen" <btzSLET@area42.dk> skrev i en meddelelse
> Frøst og fremmest så ser Tin-Box skide godt ud på DVD-hylden :) og desuden
> så er det kun udgaven i tin-boxen som har et DTS lydspor.

Det er ikke fordi jeg ikke synes Tin-boksen er pæn, for det synes jeg da
helt klart. Men med mine sparsomme janter (dagpenge), er Tin-boksen temmelig
dyr.

> [...]
> han man finde 7 forskellige og den mest interesante er nok denne Military

Hmm - det er måske at overdrive lidt.... men det er nok betinget af mit køn

Mvh Jette

Fra : Devast8or

Dato : 24-04-04 14:08

Johnny Jakobsen wrote:

> [...]
> Axelmusic.dk han man finde 7 forskellige og den mest interesante er
> nok denne Military Edition fra østen til 700,-

Heh, det er måske lige at gå lidt over gevind, men det er det bedste billede
af pap-pakningen jeg har set indtil videre. Tak for det. Og tak til alle
andre for svarene også.

Devast8or

Fra : Erik

Dato : 24-04-04 15:41

Johnny Jakobsen wrote:

> Frøst og fremmest så ser Tin-Box skide godt ud på DVD-hylden :) og
> desuden så er det kun udgaven i tin-boxen som har et DTS lydspor.

Der er kun DTS på den amerikanske REG1 udgave. Der er ikke DTS på REG2 -
heller ikke i tin-boxen.

Uha, den er laber

Fra : Brian Nielsen

Dato : 25-04-04 12:08

"Erik" <virker@ikke.dk> wrote in message

> Der er kun DTS på den amerikanske REG1 udgave. Der er ikke DTS på REG2 -
> heller ikke i tin-boxen.

Til gengæld er der undertekster på et sprog jeg forstår (dvs. ikke kun på
fransk eller spansk)
og det er efter min mening vigtigere end DTS når jeg forsøger at forstå hvad
skuespillerne siger/råber
medens granaterne sprænger i stuen omkring mig

/Brian

Fra : Jim Andersen

Dato : 27-04-04 10:44

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvad
> skuespillerne siger/råber
> medens granaterne sprænger i stuen omkring mig

Så kommer der lige en spoiler her
..
..
..
..

Først råber han "Pas på!", og derefter "En granat!"

/jim

Fra : Kurt Brixen

Dato : 24-04-04 10:16

On Sat, 24 Apr 2004 09:48:37 +0200, "Jette Høy" <jetteREMOVETHIS@pc.dk> wrote:

>Cardboard forside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=27231
>Cardboard bagside: http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=27232

Det ser ud til at det er den samme her (reg 2+4):
http://www7.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5135
men til 411 kr. - Det er både reg. 2 og 4, og med stort set samme
undertekstersom hos dvdoo.

Her er også en reg. 2+4 men der står at der er DTS lyd:
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=101

Og her er noget om en D-day special edition, der udkommer 1/6-2004
http://www.playserver2.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=164409&p=57&c=&g=72
men der er ingen billede af den.

Er der nogle der ved om der er DTS på den fra Cd-wow?

Kurt Brixen

Fra : Anders Houmark

Dato : 24-04-04 16:48

Kurt Brixen wrote:

> Det ser ud til at det er den samme her (reg 2+4):
> http://www7.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5135
> men til 411 kr. - Det er både reg. 2 og 4, og med stort set samme
> undertekstersom hos dvdoo.

Bagsiden er bare lidt anderledes..
Sådan set min version ud:

www.andersh.dk/bob1.jpg
www.andersh.dk/bob2.jpg
www.andersh.dk/bob3.jpg
De er også købt hos CD wow... Kom af med 365 inkl. porto osv.

> Er der nogle der ved om der er DTS på den fra Cd-wow?

På min står der bare Dolby Digital.. Men synes alligevel man får meget for
pengene.. 60 kroner per DVD, eller 30 kroner for en times (god!)
underholdning.. Og jeg synes selv min pap version ser flot ud i DVD reolen
:).

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-04-04 11:13

jeg ligger da gerne billeder af min region 1 dts tinbox ud på min side hvis
det kan hjælpe nogen med et køb - den serie skal ses af så mange som
muligt - sammen med Saving Private Ryan, Schindler's List og bestemt ikke
mindst Pianisten!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mikael S.

Dato : 25-04-04 12:48

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> det kan hjælpe nogen med et køb - den serie skal ses af så mange som
> muligt - sammen med Saving Private Ryan, Schindler's List og bestemt ikke

Sjovt.. jeg sad lige i går aftes og så reklame for Pianisten og tænkte
at den så god ud.. Er den værd et køb?

Mikael

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-04-04 13:20

> Sjovt.. jeg sad lige i går aftes og så reklame for Pianisten og tænkte
> at den så god ud.. Er den værd et køb?

Ja! - jeg bestilte hos axel dagen efter jeg så den - den danske har ikke dts
så jeg købte region 1 udgaven der har - jeg ville have haft den Canadian 3
disc der findes hvor soundtracket er med, men den skulle have det værste
billede af dem alle (Ghosting) - Region 1 udgaven der er en DVD14 har
ekstramateriale på bagsiden og har det bedste billede af dem alle, den er
billig hos axel oveni købet

http://www.axelmusic.dk/productDetails/025192276620 - det er den.

Skal du have DK tekst er den bestemt ok - billedet er virkelig noget af det
flotteste, men ingen dts og extras er der heller ikke meget af. Men er man
til realistisk WWII så er der INGEN vej udenom The Pianist - det er en af
dne slags film man sådan går og vender i hjernen i lang tid efter - en stærk
film og visuelt fantastisk (skræmmende?) - se den asap!

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 25-04-04 13:23

> Sjovt.. jeg sad lige i går aftes og så reklame for Pianisten og tænkte
> at den så god ud.. Er den værd et køb?

Det er den helt klart. IMO er det endda en bedre film om nazisternes
jødeforfølgelse end Shindlers List.

Det er ihvertfald en film som skal hjem i min samling. Især til den pris
CD-wow sælger den til :)
http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=5438

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com