Hjææælp, min datter vil ha' pop!
Fra : Steen Jensen

Dato : 23-04-04 18:11

Pokkers!
Min datter er blevet så stor, at hun er begyndt at høre popmusik ;-(

Nå, hun sagde i dag, at hun gerne vil have 'Busted' på CD.
Hmm...sagde jeg, er det gruppen eller en plade der hedder sådan?

Det vidste hun ikke lige (så gammel er hun alligevel ikke), men det skulle
åbenbart hænge sammen med en gruppe bestående at 3 drenge.

Nogen der har et bud på, hvad hun fabler om?

--
Ta' hatten af hvis du vil maile mig

Steen

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 23-04-04 18:28

Steen Jensen skrev:

> [...]
> åbenbart hænge sammen med en gruppe bestående at 3 drenge.
>
> Nogen der har et bud på, hvad hun fabler om?

En Google-søgning viser hen til en trio af britiske drenge under det
navn.

hvm
--
"Consumere diem, quam minimum credula postero."

Fra : steffen martin

Dato : 23-04-04 19:23

"Henrik Veber Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

http://www.busted.com/

har dog ikke lige i hukommelsen hvilke hits de har haft [hvis nogen]
Din lokale FONA m.m. har nok en cd med dem :)

--
Artist Steffen Martin, odense, denmark
www.steffenmartin.dk

Fra : Poul Erik

Dato : 23-04-04 19:31

On 23 Apr 2004 17:11:22 GMT, Steen Jensen <locobase@gmx.nethatten>
wrote:

> [...]
>åbenbart hænge sammen med en gruppe bestående at 3 drenge.
>
>Nogen der har et bud på, hvad hun fabler om?

Engelsk drengegruppe.

Havde sidste år et hit med "Year 3000" fra ders album "Busted 1".
Har vist lige udgivet nyt album "A Present For Everyone", ellers er
det lige på trapperne.

Jeg mener de vandt den engelske udgave af "Idols", eller en
tilsvarende konkurrence.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Otto J.

Dato : 23-04-04 22:23

> Pokkers!
> Min datter er blevet så stor, at hun er begyndt at høre popmusik ;-(

Du kan jo altid sætte en CD på med The Who og bilde hende ind at det er Limp
Bizkit

Mvh. Otto

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-04-04 23:02

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> wrote

> Du kan jo altid sætte en CD på med The Who og bilde hende ind at det
> er Limp Bizkit

He he - eller Ozzy, og så bilde hende ind, at "det er den helt nye med
Justin Timberlake" ;oD

Fra : Otto J.

Dato : 23-04-04 23:05

> He he - eller Ozzy, og så bilde hende ind, at "det er den helt nye med
> Justin Timberlake" ;oD

Hey, hvad med en hel opsamling - "More than words" - ja ja, det er Westlife,
helt sikkert...

Mvh Otto

Fra : Q

Dato : 24-04-04 16:19

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan jo altid sætte en CD på med The Who og bilde hende ind at det er
Limp
> Bizkit

Var det ikke nemmere at sende hende på opdragelsesanstalt ?

/peter