Overnet?
Fra : Towli

Dato : 23-04-04 11:05

Når jeg prøver at connect'e til Overnet (via Cybercity adsl) sker der intet.
Man kan ikke søge på noget som helst, eller dvs. det kan man godt men der
kommer ingen hits.
Er der sat en prop i eller hvad er der sket?

/T

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-04-04 11:47

On Fri, 23 Apr 2004 12:04:49 +0200, "Towli" <towli@oldboyz.dk> wrote:

> [...]
>kommer ingen hits.
>Er der sat en prop i eller hvad er der sket?

Du skal nok lige vente 5 minutter fra at du starter det til programmet
er connect til serveren.

Men du skal også åbne nogle porte i routeren, jeg mener default er
4662 TCP og 5175 UDP som skal forwardes til pc´en som kører overnet..

Fra : Towli

Dato : 23-04-04 15:56

Mjah, nu har den stået tændt i > 1 time og den er "on" dvs. ikke forhindret
af en firewall el. lign men stadig står der Users: 0 Files : 0...

Fatter hat....

/T

Fra : Towli

Dato : 23-04-04 15:58

Ill' be damned....Nu virker den sq igen (efter at jeg nok engang åbnede de
beskrevne porte)

Tak