Andet multimedie
bentjuul 3670
Wacom Volito m. én knap vs Graphire 3 m. t~
Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 23-04-04 09:41

Jeg vil gerne have en Wacom digitizer til mit hobby Photoshop-arbejde og har
kig på Wacom Volito eller Wacom Graphire 3 Classic.

Forskellen på de to modeller er blandt andet at Volito har 1 knap mens
Graphire har 2 knapper. Bruges knap nummer 2 til viskelæder-funktion som
tilsyneladende ikke findes på Volito? (Kan viskelæder-funktionen bruges til
noget fornuftigt når man arbejder med digitale fotos? Jeg har ikke anvendt den
endnu på trods af at jeg har arbejdet en 1½ års tid med PS..)

På forhånd tak!

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-07-04 19:48

Hej
Jeg har selv Graphire 3 med 5 penne til. De 4 har jeg købt ved siden af.
De 2 knapper bruges som din mus gør. Skal man slette bruger man bare
viskelæderet i enden.
Der er ingen batterier. Der er også en mus med heller ikke noget med
batterier.