Satyricon-spørgsmål.
Fra : I8NY

Dato : 22-04-04 03:42

Jeg fandt lige et rigtig gammelt kasettebånd med Zatyricon,jeg opgav at
finde da jeg havde ledt over det hele.Lyden er simpelthen ødelagt på båndet.
Jeg har naturligvis,dum som jeg er,ikke skrevet titlen
på kasetten,men dog titlerne på sangene.
For at nævne et par titler,Livite Krists Død,Vikingland,
I En Svart Kiste,Woods To Eternity,kan nogen så fortælle hvilken CD jeg skal
gå efter?
Jeg er ikke satanist,jeg er bare vild med musikken.
Meget stort i udtrykket og med keyboardstrings og også lidt klaver,
og så uden alt det guitarlir.Ideen går forud for soloer.
Thnx in advance.:)

Mvh I8NY

Fra : -V-

Dato : 22-04-04 04:35

I8NY wrote:
> For at nævne et par titler,Livite Krists Død,Vikingland,
> I En Svart Kiste,Woods To Eternity,kan nogen så fortælle hvilken CD
> jeg skal gå efter?

'Shadowthrone' fra 1995.

> Jeg er ikke satanist,jeg er bare vild med musikken.

Næh, hvem fanden gider også at gå og være muggen over verdens
fortrædeligheder hele tiden?

-V-

Fra : I8NY

Dato : 22-04-04 23:07

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> 'Shadowthrone' fra 1995.

Hej igen.
Jeg har været inde på Rillen,og fandt en del med dem,men ikke Shadowthrone.
Kan den findes online andre steder?
Det er bestemt ikke noget man bare finder i Stereostudio.

Mvh I8NY

Fra : -V-

Dato : 22-04-04 23:14

"I8NY" wrote:

> [...]
Shadowthrone.
> Kan den findes online andre steder?
> Det er bestemt ikke noget man bare finder i Stereostudio.

Her: http://www.targetshop.dk/showProduct.php?ID=13030

-V-

Fra : I8NY

Dato : 23-04-04 00:22

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her: http://www.targetshop.dk/showProduct.php?ID=13030

Takker very mucho!

Mvh I8NY
"Now children,can anyone tell me why Chubby Checker left The Beatles in
1972?"Mr.Garrison

Fra : -V-

Dato : 23-04-04 01:27

"I8NY" wrote:
> Takker very mucho!

No problemo whatsoevero.

-V-

Fra : Jens Frøkjær Laursen

Dato : 23-04-04 10:06

"I8NY" <nononospammer@isaidno> skrev i en meddelelse
> [...]
Shadowthrone.
> Kan den findes online andre steder?
> Det er bestemt ikke noget man bare finder i Stereostudio.

Tjoeh, ifølge www.stereoweb.dk har de den da i mindst en Stereostudio

/Jens

Fra : I8NY

Dato : 23-04-04 21:36

"Jens Frøkjær Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Shadowthrone.
>
> Tjoeh, ifølge www.stereoweb.dk har de den da i mindst en Stereostudio

Gud det var den også-hvor pinligt.Men jeg mente
mit lokale Steriostudio,jeg havde ikke lige tænkt på at
søge på deres website.DOW!
Thnx
I8NY
"Da kan man måske lige sige at man skal altid ringe når man kommer til
Flensborg"Cromwel