Kan ikke hente mail fra Get2net
Fra : Brian k. lauritzen

Dato : 20-04-04 22:58

Hej,

Er jeg den eneste der ikke modtager mails fra get2nets mailservere for
tiden?

Bruger wien.get2net.dk

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Muldeberg

Dato : 21-04-04 12:41

"Brian k. lauritzen" <brian.lauritzen@SLETMIGget2net.dk> wrote in

> Hej,
>
> Er jeg den eneste der ikke modtager mails fra get2nets mailservere for
> [...]

Prøv: paul.get2net.dk

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Brian k. lauritzen

Dato : 21-04-04 20:48

> Prøv: paul.get2net.dk
>
> --
> Muldeberg aka "Mulde"
> muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Hej,

Jeg har prøvet alle deres servere, også på deres webmail er der helt tomt,
som om jeg ikke har nogle mails liggende, hvilket jeg har, i outlook express
bliver der sendt / modtaget men der kommer ingen mails.

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Muldeberg

Dato : 22-04-04 12:37

> [...]
> tomt, som om jeg ikke har nogle mails liggende, hvilket jeg har, i
> outlook express bliver der sendt / modtaget men der kommer ingen

Weird, gad vide om de virkelig nu IGEN har bøvl med deres servere ?
Det er godt nok tit de har det.
Prøv evt at se efter i deres interne NG´ere hvad de siger.
De hedder alle noget med: get2net eller tele2 i NG navnet.

Fra : Brian k. lauritzen

Dato : 22-04-04 20:09

> [...]
> Prøv evt at se efter i deres interne NG´ere hvad de siger.
> De hedder alle noget med: get2net eller tele2 i NG navnet.

Ja, de har opdateret deres driftstatus side hvor der står de har problemer
med post systemet.

Vh

Brian k lauritzen

Fra : Muldeberg

Dato : 23-04-04 14:43

> [...]

> Hej,
>
> Ja, de har opdateret deres driftstatus side hvor der står de har

Tænkte det nok, har en kammerat der altid bruger "en masse ord at små
børn ikke må høre" om at han tit ikke kan hente post hos Get2Net.