Telia telefoni
Fra : quartex

Dato : 19-04-04 22:55

Jeg ved ikke om dette er den rigtige men jeg forsøger!!!

Telia Abbo.
Er det rigtig det ikke koster noget at ringe efter 18 - 08
lige meget hvor meget man ringer om dagen, bare at samtalen ikke er over 1
time og kan så så lægge på og starte igen gratis. Man skal bare betale 149,-
pr. mdr.

--
Med Venlig Hilsen
Michael Gjøl

QUARTEX@GET2NET.DK

ICQ NR: 6058147

\!/
(@@)
-----o00o-(_)-o00o------------------
oooO ( )
( ) ) /
\ ( (_/
\_)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-04-04 23:32

"quartex" <quartex@fjernget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige meget hvor meget man ringer om dagen, bare at samtalen ikke er over 1
> time og kan så så lægge på og starte igen gratis. Man skal bare betale

Ud fra mine erfaringer med det, ja så er det rigtigt, det er tit jeg
benytter mig af den med 1 time (jeg bruger nu godt nok 59 minutter for at
være sikker) og jeg bliver ikke opkrævet noget for det.
En lille extra-gevinst er, at der ikke er noget opkaldsgebyr i det
ovenstående tidsrum.
Husk dog på, at det stadig koster kassen at ringe til mobil-telefoner uanset
hvilket tidsrum der ringes på.
det er kun til fastnet telefoner det ikke koster noget udover abonnement'et

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk