Dansktop Åge ???
Fra : Esben

Dato : 19-04-04 22:43

Jeg kan nu ikke helt lade være med at savne åges entutiastiske inlæg her i
gruppen
Jeg er jo helt uopdateret med hvad der sker med Kandis Heidi Hauge og
SlagterTorben
Nu var jeg ellers så småt ved at se lyset........

Fra : Niels T

Dato : 20-04-04 00:05

"Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> wrote in message
> [...]
> SlagterTorben
> Nu var jeg ellers så småt ved at se lyset........

me 2

Fra : I8NY

Dato : 20-04-04 03:06

"Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> SlagterTorben
> Nu var jeg ellers så småt ved at se lyset.......

Prøv at kigge inde i dk.medier.radio.
Der er han for nylig dukket op igen,og er stadig
lige så uforsonlig som han var før.
Han udråber sig igen til at repræsentere "den almindelige
befolkning","den brede befolkning",og andre er bare en flok landsbytosser.

Så pas på når du siger,du savner ham.:)

Mvh I8NY
"Da kan man måske lige indskyde at man skal altid ringe
når man kommer til Flensborg"Cromwell
"Now Children,can anyone tell me why Chubby Checker left The Beatles in
1972?"Mr.Garrison
www.humansoup.dk
www.destruktion.dk

.

Fra : Esben

Dato : 20-04-04 08:41

"I8NY" <fra@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Så pas på når du siger,du savner ham.:)

OK - jeg var måske også lidt drastisk og overtræt

vh
Esben

Fra : Jan M

Dato : 20-04-04 16:54

"I8NY" <fra@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Esben" <jegharikkenogenkonto@spamsi.invalid> skrev i en meddelelse

> Så pas på når du siger,du savner ham.:)

Jeg kender op til flere, der følger/fulgte med i denne gruppe, alene pga.
Åge's entusiastiske indlæg.

/Jan M

Fra : I8NY

Dato : 20-04-04 22:44

"Jan M" <matthiesen@tdcadsl-dk> skrev i en meddelelse

> "I8NY" <fra@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kender op til flere, der følger/fulgte med i denne gruppe, alene pga.
> Åge's entusiastiske indlæg.

Jeg vil ikke sige at det ikke kan være god underholdning nogen gange,og jeg
ville faktisk syntes det er helt fint,
hvis Åge ville skrive om dansktopmusik,dansktoparrangementer,nye udgivelser
osv.
Der er mange herinde der snakker om deres passion for Pink Floyd og der er
mange der skriver lange tråde om deres passion for Metallica og Heavy
generelt,
men ingen af dem ender med skænderier om hvad der er mest populært og hvem
der er den største idiot,og ingen udleveringer af andre.
Der er ingen der siger heavy er danmarks populæreste stilart,og alle der
ikke hører det er tossede.
For de fleste ved at det ikke er så enkelt.

Mvh I8NY

Fra : -V-

Dato : 20-04-04 23:35

I8NY wrote:
> Der er ingen der siger heavy er danmarks populæreste stilart,og alle
> der ikke hører det er tossede.

Så lad mig være den første: "Heavy er Danmarks mest populære stilart, og
alle der ikke hører det er tossede"

-V-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 21-04-04 00:39

-V- wrote:

> Så lad mig være den første: "Heavy er Danmarks mest populære stilart,
> og alle der ikke hører det er tossede"

Det kan vi godt blive enige om.

-Sune

--
Check out my band: www.secondnature.dk !

Fra : Ole Thomsen

Dato : 21-04-04 05:39

Sune Mika Salminen wrote:

> Det kan vi godt blive enige om.

Landsbytosser!

Ole Thomsen

Fra : -V-

Dato : 21-04-04 10:27

Sune Mika Salminen wrote:

> Det kan vi godt blive enige om.

Whoa!!!!

Er du ved at blive omvendt?!

-V-

Fra : Sune Salminen

Dato : 21-04-04 18:50

-V- wrote:

> Whoa!!!!
>
> Er du ved at blive omvendt?!

Nej, det var nok mere en indrømmelse!

-Sune

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-04-04 09:20

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så lad mig være den første: "Heavy er Danmarks mest populære stilart, og
> alle der ikke hører det er tossede"
>

> -V-

Men det nærmer sig ))

M.V.H.....Benny..

Fra : John

Dato : 21-04-04 09:27

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så lad mig være den første: "Heavy er Danmarks mest populære stilart, og
> alle der ikke hører det er tossede"

Kom der ikke et "ikke" med, som ikke skulle have været der

Mvh

John

Fra : -V-

Dato : 21-04-04 10:25

John wrote:

> Kom der ikke et "ikke" med, som ikke skulle have været der

Narj!!!!

-V-

Fra : I8NY

Dato : 21-04-04 22:44

> Så lad mig være den første: "Heavy er Danmarks mest populære stilart, og
> alle der ikke hører det er tossede"

:)
Inderst inde er jeg faktisk enig,
og så alligevel,når jeg ser på det i et realistisk skær,
så er det vist forkert.....ikke?
Men jeg vil dog sige,dem der hører Britney Spears,Nik & Jay,Wham,
og Celine Dion er slet ikke dumme,men lidt sjove,ikke?:)

Mvh I8NY

Fra : Heinrich

Dato : 22-04-04 00:25

"I8NY" <nononospammer@isaidno> skrev i en meddelelse

> Men jeg vil dog sige,dem der hører Britney Spears,Nik & Jay,Wham,
> og Celine Dion er slet ikke dumme,men lidt sjove,ikke?:)

Jeg var teenager, da Wham var størst og jeg synes stadig, at mange af
sangene holder den dag i dag.
Britney Spears og Nik & Jay er bare pinlige IMHO!
Celine Dion synger fremragende, men i længden bliver man lidt træt af at
høre på hende.

---------------------------

Bliv sponsor for et barn!

Fra : -V-

Dato : 22-04-04 04:39

I8NY wrote:

> Men jeg vil dog sige,dem der hører Britney Spears,Nik & Jay,Wham,
> og Celine Dion er slet ikke dumme,men lidt sjove,ikke?:)

Jeg synes skam at både Celine Dion er og Britney er fremragende kunstnere,
med hver deres spidskompetencer.
Hvis det gør mig enten dum eller 'lidt sjov', so be it.

Men jeg hører nu mest tråd.

-V-

Fra : I8NY

Dato : 22-04-04 06:20

> Jeg synes skam at både Celine Dion er og Britney er fremragende kunstnere,
> med hver deres spidskompetencer.
> Hvis det gør mig enten dum eller 'lidt sjov', so be it.

Du bliver let provokeret.
Jeg bakker ud og henviser til det første jeg skrev,
som du besvarede og udtrykte at alle dem der ikke hører såkaldt heavy metal
er 'tosser',og
som dengang var on topic.
Jeg kan også lide Gasolin' udover punk og såkaldt metal,fordi jeg er vokset
op med det.og det kan være du syntes det er tosset,eller sjovt,så er jeg
egentlig ret ligeglad,og det tror jeg faktisk også de fleste folk der hører
Britney og Celine er hvis jeg syntes de er sjove.Folk har deres smag,hav den
i fred.
Derfor kan folk,eller måske mere kunstnerne(Celine og Britney) godt være
ufrivilligt morsomme,fordi jeg ikke kan tage deres stil alvorligt,men
tossede vil jeg aldrig bare kalde dem på forhånd.Finito.

take care.

Mvh I8NY

Fra : -V-

Dato : 22-04-04 11:37

I8NY wrote:
> Du bliver let provokeret.

Det er nemlig rigtigt.
Det var bare ikke tilfældet her, hvor jeg istedet forsøgte mig med
antydningen af ironi.
Det forstod du beklageligvis ikke.

Udover det hører jeg rent faktisk gerne Celine og Britney, simpelthen fordi
jeg sommetider synes at det er godt.

> Jeg bakker ud og henviser til det første jeg skrev,
> som du besvarede og udtrykte at alle dem der ikke hører såkaldt
> heavy metal er 'tosser',og som dengang var on topic.

Du burde virkelig læse mine indlæg igennem en gang til, og nærundersøge dem
for a crazy little thing called 'ironi'.

> [...]
> fleste folk der hører Britney og Celine er hvis jeg syntes de er
> sjove.Folk har deres smag,hav den i fred.

Nu antager jeg, at du ikke læser så meget med herinde, men jeg er til din
oplysning af samme opfattelse som dig.
Folks musiksmag er deres egen sag, og det bør man ikke stå til regnskab for.
Jeg mener selv at jeg har en ganske bred musiksmag, og vil ikke forkaste
noget, blot fordi det er i en anden genre end det jeg normalt hører. Hvis du
så min (alt, alt for lille) musiksamling, ville du nok tro at jeg havde
schizofrene tendenser, men jeg hører hvad jeg synes er godt.

Hvilket du som sagt også kan læse ud af tidligere indlæg fra min side.

For fremtiden skal jeg nok prøve at huske at holde en arm i vejret, når jeg
bruger ironi og sarkasme, og hvis ikke det er nok må du lige råbe op.

-V-

Fra : I8NY

Dato : 22-04-04 20:09

> Det er nemlig rigtigt.
> Det var bare ikke tilfældet her, hvor jeg istedet forsøgte mig med
> antydningen af ironi.
> Det forstod du beklageligvis ikke.

Jamen sådan forstod jeg det også til at starte med,men så begyndte jeg som
altid at
fortænke det,og troede det var en slags irritation
over mit lidt moraliserene svar til Jan's indlæg.
Jeg begynder at tro at det er en kombination af begge
dele.
Så skrev jeg at dem der hører,i dette tilfælde Dion og Spears er sjove,
og så havde vi balladen.:).Men jeg syntes at ingen
er dumme fordi de hører disse kunstnere,som jeg ikke bryder mig
om,pr.definition,og det fik jeg også slået fast.Men jeg sender dig og alle
fans af Britney Spears og Celine Dion,og de øvrige bands jeg har nævnt en
lille undskyldning.:)

> Nu antager jeg, at du ikke læser så meget med herinde, men jeg er til din
> oplysning af samme opfattelse som dig.

Det har jeg faktisk vidst hele tiden.
Det blev bare til en kamp på ord,igen på grund af mig.
Peace?
Finito igen.

Mvh I8NY

Fra : -V-

Dato : 22-04-04 22:42

"I8NY" <nononospammer@isaidno> wrote:

>Men jeg sender dig og alle fans af Britney Spears og Celine Dion,og de
øvrige bands jeg har nævnt en
> lille undskyldning.:)

Uha, det er man skam ikke vant til på usenet.
Af hjertet tak, selvom det ikke er nødvendigt.

Sæføli.
Always.

-V-