Gode råd om forkalkede årer
Fra : Liss Østerbye

Dato : 19-04-04 18:27

Hej gruppe,

Er der nogen der kender midler som hjælper på forkalkede årer i benene?

Mvh Liss

Fra : Hjalte

Dato : 19-04-04 23:07

On Mon, 19 Apr 2004 19:27:29 +0200, "Liss Østerbye"
<liss.spam@webspeeddk> wrote:

>Hej gruppe,
>
>Er der nogen der kender midler som hjælper på forkalkede årer i benene?

Hvidløg.

Du kan evt. prøve noget der hedder tibet-kuren.
Det er hvidløgs ekstrakt, man drikker med vand, et par gange om dagen.
Og det er meget effektivt. Kan kun anbefale det

Det kan både købes færdigtlavet og du kan lave det selv.

http://www.tibetkuren.dk/

nb: jeg har ingen økonomisk interesse i firmaet...

---
MVH.
Hjalte

"Lad være med at smide mælken ud når der ikke er mere i den, du får et kort pust af glæde næste morgen når du tror at der er noget tilbage."

Fra : arc@na

Dato : 20-04-04 07:46

"Liss Østerbye" <liss.spam@webspeeddk> wrote in news:40840afb$0$170
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Er der nogen der kender midler som hjælper på forkalkede årer i benene?

"Tibet-kuren" som Hjalte anbefaler, er ikke andet end hvidløgs-ekstrakt (og
har intet med tibetansk medicin at gøre, andet end det ret så fantasifulde
navn).

Men sjovt nok har et andet præparat, udviklet af tibetanske flygtninge i
Schweitz i samarbejde med schweitsiske forskere, Padma28, en dokumenteret
effekt på netop nedsat kredsløb i underekstremiteterne. Du kan købe det
både på apoteker og i helsekostforretninger.

arc@na

Fra : e.c.

Dato : 24-04-04 04:36

"arc@na" <this@ress.is.invalid> skrev i en meddelelse news:4084c718$0>
"Tibet-kuren" som Hjalte anbefaler, er ikke andet end hvidløgs-ekstrakt (og
> har intet med tibetansk medicin at gøre, andet end det ret så fantasifulde
> navn).

Men lav det selv. Det er meget billigere.
http://home19.inet.tele.dk/robert-jensen/eksem/Downloads/hvidlog-kur.doc

Fra : Hjalte

Dato : 25-04-04 10:47

On 20 Apr 2004 06:45:44 GMT, "arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote:

>"Tibet-kuren" som Hjalte anbefaler, er ikke andet end hvidløgs-ekstrakt (og
>har intet med tibetansk medicin at gøre, andet end det ret så fantasifulde
>navn).

Det har du nok ret i. Men det virker stadig...
Fik jeg nævnt at man selv kan lave den.
Rent faktisk tror jeg at det var en vis Arcana der gav mig opskriften
dengang...
Var det ikke?

---

Fra : arc@na

Dato : 26-04-04 00:16

Hjalte <hjalte@reloaded.dk> wrote in

> Rent faktisk tror jeg at det var en vis Arcana der gav mig opskriften
> dengang...
> Var det ikke?

Nix! Jeg har altid anbefalet Padma28 mod claudicatio intermittens, hvis man
vil bruge plantemedicin.

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare