Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
skærmkort
Fra : kirsten

Dato : 19-04-04 12:03

Jeg er novice på området.
Pc skærmbillede er begyndt at te sig underligt.
1. er lidt utydeligt.
2. Når jeg scroller på nettet "hopper" billedet. Som en persienne der
trækkes ned.
3. Filmklip "hopper" ligeledes.
4. Når jeg går i enhåndstering eller på anden måde leder efter skærmkort kan
det enten ikke findes eller jeg får beskeden "null" ved skærmkort.
Det er ikke skærmen. Jeg har prøvet at skifte skærm, men det er det samme.

Er det grafikkortet. Men det virker godt nok bortset fra det ovenstående.

Jeg benyttet Xp og mit grafikkort er Geforce4 ti-4200 og er et år gammelt.
Der er garanti på PC, men vil nødig undvære den for længe til reperation.
Har nogen en ide om problemmet og evt hjælp.
Eller er det et nyt grafikkort
PS
Har været inde og skifte farve, bit til farve , hz, mv. men intet hjælper

mvh Kirsten hansen

Fra : Mythos

Dato : 19-04-04 13:12

"kirsten" <sir_kirsten@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> PS
> Har været inde og skifte farve, bit til farve , hz, mv. men intet hjælper

Du kunne prøve med nogle nye drivere først
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Det kan i nogle tilfælde udføre underværker

Kim Larsen

Fra : IG [7100]

Dato : 19-04-04 13:46

> Du kunne prøve med nogle nye drivere først
> http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
> Det kan i nogle tilfælde udføre underværker

Jeps....

Og hvis de ikke hjælper kan du kigge lidt nærmere på om det kunne være et
varmeproblem. Måske kører blæseren ved et lavere omdrejningstal og trænger
simpelt hen til at blive smurt....?