flytte adresser og mails?
Fra : MH

Dato : 18-04-04 13:37

Jeg har fået ny computer, og vil gerne flytte gamle, gemte mails, samt
adresse kartotek over til mit nye outlook - hvorn gøres det? (eller med
andre ord, hvilket bibliotek skal jeg kopiere fra til ?)

På forhånd tak

MVH
MH

Fra : Søren Blom

Dato : 18-04-04 15:23

"MH" <mikaelREMOVETHIS@stofanet.dk> skrev
> Jeg har fået ny computer, og vil gerne flytte gamle, gemte mails, samt
> adresse kartotek over til mit nye outlook - hvorn gøres det? (eller med
> andre ord, hvilket bibliotek skal jeg kopiere fra til ?)

Hvad er det for en Outlook, hvis det er alle andre versioner end Outlook
Express, så finder du Outlook.pst filen på din gamle computer og
kopier/skifter den ud med den eksisterende film på den nye computer, mere er
der ikke i det.
Dog skal du søger for at det er samme version af Outlook på begge computer
når du gør det.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : MH

Dato : 18-04-04 15:52

"Søren Blom" skrev i en meddelelse ...

> Hvad er det for en Outlook,

Det er Outlook XP !

mvh
mh

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-04-04 16:30

On Sun, 18 Apr 2004 16:52:15 +0200, MH wrote:

> Det er Outlook XP !

'Microsoft Outlook' fra 'Microsoft Office XP' ?

eller

'Microsoft Outlook Express' fra 'Microsoft Windows XP' ?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : MH

Dato : 18-04-04 16:41

"Martin Johansen [6000]" skrev i en meddelelse > 'Microsoft Outlook' fra
'Microsoft Office XP' ?

> eller
>
> 'Microsoft Outlook Express' fra 'Microsoft Windows XP' ?

Microsoft Outlook fra office XP, jeg bruger IKKE Outlook Express !

mvh
mh

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-04-04 17:09

On Sun, 18 Apr 2004 17:40:33 +0200, MH wrote:

> "Martin Johansen [6000]" skrev i en meddelelse > 'Microsoft Outlook' fra
> 'Microsoft Office XP' ?

> Microsoft Outlook fra office XP, jeg bruger IKKE Outlook Express !

OK så har vi det på plads

Så gør du bare som Søren skriver. Går det helt galt, så kan du altid
kontakte MS Support - de er hjælpsomme har jeg erfaret.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-04 17:30

"MH" <mikaelREMOVETHIS@stofanet.dk> skrev :

>Microsoft Outlook fra office XP, jeg bruger IKKE Outlook Express !

Deri tager du nu fejl.
--
Knud

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-04-04 21:23

Knud Gert Ellentoft wrote in

> Deri tager du nu fejl.

Hvor ved du fra hvad han bruger til af afsende mail?!

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-04-04 21:51

Palle Jensen <palle.jensen@tiscali.invalid> skrev :

>Hvor ved du fra hvad han bruger til af afsende mail?!

Det ved jeg heller ikke, men at han slet ikke bruger OE er ikke
korrekt.

Han lød nærmes som om, det var en fornærmelse, hvis nogen nævnte
at han bruger OE i det hele taget.
--
Knud

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-04-04 12:15

> Det ved jeg heller ikke, men at han slet ikke bruger OE er ikke
> korrekt.
>
> Han lød nærmes som om, det var en fornærmelse, hvis nogen nævnte
> at han bruger OE i det hele taget.

Synes det var meget tydeligt at det ligesom ikke var det spørgsmålet
gik ud på. Altså at det var underforstået at han ikke brugte OE til
at maile med.

Men sådan er vi jo så forskellige.

Fra : Calle.

Dato : 19-04-04 05:00

MH wrote:
> "Martin Johansen [6000]" skrev i en meddelelse > 'Microsoft Outlook'
> fra 'Microsoft Office XP' ?

> Microsoft Outlook fra office XP, jeg bruger IKKE Outlook Express !

Nå, det er ellers det du har brugt til dette indlæg

--
Calle.

Fra : MH

Dato : 18-04-04 17:17

"Søren Blom" skrev i en meddelelse...
[snip]
> kopier/skifter den ud med den eksisterende film på den nye computer, mere
er der ikke i det.

jeg har kopieret filen outlook.pst fra min gamle computer, jeg kan
imidlertid ikke finde et tilsvarende bibliotek, eller fil for den sags skyld
på min nye computer, som jeg kan overskrive med den gamle fil. (gir det
mening ??)

mvh
mh

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-04-04 06:48

MH wrote in news:4082aa63$0$12172$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> [...]
> kan imidlertid ikke finde et tilsvarende bibliotek, eller fil
> for den sags skyld på min nye computer, som jeg kan overskrive

Du kan smide pst filen præcis hvor du vil. Jeg har min og ligge på en
anden partition som jeg laver back-up på. Så glemmer jeg aldrig at
gemme den når jeg reinstallerer.

Outlook kigger bare efter pst filen i det bibliotek. Er den der ikke
når outlook køres første gang så oprettes den. Fjernes den af
brugeren spørger den automatisk hvor den er.

Fra : MH

Dato : 20-04-04 18:23

"Palle Jensen" skrev i en meddelelse ...
> [...]
> når outlook køres første gang så oprettes den. Fjernes den af
> brugeren spørger den automatisk hvor den er.

Tak Palle, og til jer andre der hjalp - og til Knud, ingen fornærmelse, og
jeg bruger ikke Express til mine mails, men til news.

mvh
mh