Upæoad-problem - evt. fjerne gammel side
Fra : Klostervej

Dato : 17-04-04 10:42

Hej
Jeg lavede for halvlang tid siden flg. web
http://hjem.tele2adsl.dk/baadsgaard/
Siden har jeg opgraderet til Office 2003 og fået ny web
www.familienbaadsgaard.dk
Nogle gange får jeg henvendelser på det tøj jeg har til salg på den gamle
web. jeg ville gerne have denne side slettet - eller blot en forside, som
henviser besøgende til den nye side.

Frontpage vil ikke acceptere http, men gerne ftp (med alt det
efterfølgende). Men når jeg uploader en ny index.htp, så sker der intet. Jeg
har også prøvet med CuteFTP, som heller ikke vil kendes ved http. Jeg er
ikke så ferm til det med hjemmesider. Jeg kan lave dem nogenlunde, og så kan
jeg finde ud af at skrive brugernavn og password ind, og så skal det bare
virke.

Er der nogen, der kan hjælpe?

--
Mvh Dorthe Baadsgaard
_____________________

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 17-04-04 15:38

Hvis du kalder en ny index-fil for index.htp er det nok her problemet
ligger. Den skal hedde index.htm

Venlig hilsen
Charlotte Eglin

Fra : Klostervej

Dato : 18-04-04 12:46

Charlotte Eglin wrote:
> Hvis du kalder en ny index-fil for index.htp er det nok her problemet
> ligger. Den skal hedde index.htm

Det var blot en skrivefejl - lige som i overskriften... Andre forslag er
meget velkomne
Mvh Dorthe

Fra : joke

Dato : 18-04-04 16:49

> Det var blot en skrivefejl - lige som i overskriften... Andre forslag
er

måske hedder din index der ligger på nettet index.html så er det der
problemet ligger

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-04-04 21:46

joke skrev bl.a.:
> måske hedder din index der ligger på nettet index.html så er
> det der problemet ligger
Nej den hedder index.htm

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-04-04 21:51

Klostervej skrev bl.a.:
> [...]
> hjemmesider. Jeg kan lave dem nogenlunde, og så kan jeg finde
> ud af at skrive brugernavn og password ind, og så skal det

Du burde kunne slette den med FTP
Når du har slettet din side kan du lave en ny index.htm som
henviser til den nye hjemmeside.
Koden skal sættes ind i head <meta http-equiv="refresh"
content="10;url=http://adresse_indsættes_her/">

10 =sek.

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.