Indienet?
Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-04-04 18:13

Har nogen i gruppen erfaring med firmaet Indienet (www.indienet.dk)
Vi er en lille boligforening på 2 opgange, dvs. 20 lejligheder, som vil have
en internetløsning, ikke telefoni.
De bor 2 gader væk fra os og lyder reelle nok, men er priserne iorden?
Vi havde så forestillet os (eller jeg havde forestilelt mig) ;) at købe en
Cybercity-forbindelse, da jeg har gode erfaringer med netop dem. Måske køber
vi 2 forbindelser hos 2 forskellige firmaer og bundler dem for at undgå
nogen nede-tid, ville det kunne lade sig gøre?
På forhånd tak for svar, det er meget værdsat.

Jacob

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 17-04-04 10:41

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in

> Vi havde så forestillet os (eller jeg havde forestilelt mig) ;) at
> købe en Cybercity-forbindelse, da jeg har gode erfaringer med netop
> dem.

Cybercity tillader ikke at flere hustande deles om en ADSL-forbindelse.

> Måske køber vi 2 forbindelser hos 2 forskellige firmaer og
> bundler dem for at undgå nogen nede-tid, ville det kunne lade sig
> gøre?

Ja, det vil kunne lade sig gøre.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 17-04-04 13:33

Simon Haugaard Pedersen wrote:
> "Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> wrote in

> Cybercity tillader ikke at flere hustande deles om en
> ADSL-forbindelse.

Hvad med et erhvervsabonnement?

> Ja, det vil kunne lade sig gøre.

Tak for svaret.

Jacob

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 20-04-04 16:20

Jacob Skaaning wrote:

> På forhånd tak for svar, det er meget værdsat.

Er der slet ikke nogen der kan sige om priserne på deres hjemmeside
(www.indienet.dk) er meget dyre eller normale eller billige? Det ville
hjælpe en del. Tak.

Jacob