E-Mail
webnoob 5265
OE skal starte Outlook 2000 op !
Fra : Carsten J

Dato : 16-04-04 08:40

Hej!

Jeg bruger OE til nyhedslæser
og
Outlook 2000 til mail!

Før jeg formatterede computeren var Outlook Express indstillet til, at når
man trykker på Besvar, så popper der aut. en ny mail frem i selve Outlook!
Men det gør den ikke længere...
hvad gør jeg?

Mvh.
Carsten

carjuntho(remove_all_this_in_the_brackets)@hotmail.com
carjuntho(fjern_dette_i_parantes)@hotmail.com
sgftr690206

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-04-04 14:55

Carsten J wrote in

> Før jeg formatterede computeren var Outlook Express indstillet
> til, at når man trykker på Besvar, så popper der aut. en ny mail
> frem i selve Outlook! Men det gør den ikke længere...
> hvad gør jeg?

Åbn' Internet Explorer.

Tools --> Internet Options

Vælg Fanen "Programs"

Under "E-mail program" vælger du Outlook

Under "Newsgroups" Vælger du Outlook Express...

Har kun en Engelsk maskine ved hænden så du må selv oversætte

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : Carsten J

Dato : 16-04-04 16:18

Hej!

Tak for hjælpen!
Nu er min maskine som den plejer...... næsten

Hilsen
Carsten