E-Mail
webnoob 5265
40tude: Hvordan laver man udløb af filter ~
Fra : -{ Rene Brehmer }-

Dato : 15-04-04 20:26

Eksperimenterer lidt med om 40tude kan erstatte Agent ... men er rendt i en
lille ting ved overførslen af filtrene fra Agent til 40tude:

Hvordan får man filtre til at udløbe i 40tude???

Fx har jeg mange filtrer i Agent der er ser ud lidt som det her:

Author: test@test.net
Action: Delete
Scope: Global
Expire after: 239 days

Men hvordan laver man det samme trick i 40tude???

Den første del er nem nok:
[*]
!delete From "test@test.net"

men hvordan laver man expire ??? ... Har læst hjælpen igennem 3 gange og
eksemplerne 4-5 gange, men kan ikke finde det...

mvh

Rene

Fra : Carl Drud

Dato : 15-04-04 19:34

On Thu, 15 Apr 2004 20:25:43 +0100, -{ Rene Brehmer }- wrote:

> Men hvordan laver man det samme trick i 40tude???
>
> Den første del er nem nok:
> [*]
> !delete From "test@test.net"

!delete From "test@test.net" Expire:20040415

Carl

Fra : -{ Rene Brehmer }-

Dato : 16-04-04 00:43

On Thu, 15 Apr 2004 20:33:38 +0200, Carl Drud wrote:

> !delete From "test@test.net" Expire:20040415

Cool ... mange tak :)

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 16-04-04 01:23

-{ Rene Brehmer }-, du skrev:

> Cool ... mange tak :)

Det virker bare ikke ordentligt, man ville jo gå ud fra at filteret
automatisk udløb, men man skal ind i scoring and actions, og purge
expired items. Det skulle blive rettet på et tidspunkt.

--
Henrik

Fra : -{ Rene Brehmer }-

Dato : 16-04-04 05:50

On Fri, 16 Apr 2004 02:22:52 +0200, Henrik K Hansen wrote:

> Det virker bare ikke ordentligt, man ville jo gå ud fra at filteret
> automatisk udløb, men man skal ind i scoring and actions, og purge
> expired items. Det skulle blive rettet på et tidspunkt.

Hvis det er lissom i Xnews i starten, så holder den bare op med at køre det
.... der sku' man også selv slette det bagefter...

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 16-04-04 09:28

-{ Rene Brehmer }-, du skrev:

> Hvis det er lissom i Xnews i starten, så holder den bare op med at køre det
> ... der sku' man også selv slette det bagefter...

I Dialog bliver filteret ved med at virke, indtil man purger scoring
and actions.