hvem har lavet "oh copenhagen" ?
Fra : Sune

Dato : 15-04-04 13:34

Hej

Er der nogen der ved hvem der har lavet der her semi-dansktop agtige nummer
med omkvædet "ooh copenhaaagen..." fra omkring 80'er tror jeg.

Jeg kender desværre ikke mere af teksten, men jeg tror at resten er på
engelsk osse, så det er muligvis ikke en dansk kunster. Nummeret er blevet
spillet en del på DR i sin tid.

Anyone??

/Sune

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-04-04 13:42

"Sune" <sbredahlNO@SPAM4MEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvem der har lavet der her semi-dansktop agtige
nummer
> med omkvædet "ooh copenhaaagen..." fra omkring 80'er tror jeg.

Tommy Seebach - Copenhagen (Det er svjh Debbie Cameron der synger)
Findes bl.a. på 4-cd box'en "100 Go'e med Tommy Seebach"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Sune

Dato : 15-04-04 13:47

Takker!!!...nu kan jeg sove roligt om natten igen!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-04-04 13:49

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:407e82fc$0$161$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tommy Seebach - Copenhagen (Det er svjh Debbie Cameron der synger)
> Findes bl.a. på 4-cd box'en "100 Go'e med Tommy Seebach"

Jeg tog lidt fejl, jeg kan se på en af mine gamle plader at det er "Seebach
Band" der har lavet den i 1979, men den er stadig på ovennævnte box....

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-04-04 10:22

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:407e847f$0$184$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
"Seebach
> Band" der har lavet den i 1979, men den er stadig på ovennævnte box....

Kommer sig vel heller ikke så nøje.... Det er jo stadig Tommy Tvebak &
Dippedut Camera der fremfører den .

M.V.H.....Benny..