Hvad hedder nummeret...
Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 14-04-04 12:09

Hej,

Er der nogen der ved hvilket nummer de spiller i
http://wbo.homeip.net/disco.mpeg ?

--
Morten Blinksbjerg Nielsen, Odense
http://www.mbn.dk/ - http://www.websmed.dk/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-04-04 12:48

"Morten Blinksbjerg Nielsen" <mbn@mbn.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvilket nummer de spiller i
> http://wbo.homeip.net/disco.mpeg ?

"Moskau" og det er gruppen "Dschinghis Khan" der spiller og den er fra 1979
og findes bl.a. på Lp'en med gruppen som hedder "Dschinghis Khan"
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Morten Blinksbjerg N~

Dato : 14-04-04 13:10

> "Moskau" og det er gruppen "Dschinghis Khan" der spiller og den er fra
1979
> og findes bl.a. på Lp'en med gruppen som hedder "Dschinghis Khan"

Tak :)

Fra : Krumme

Dato : 14-04-04 20:49

Damn det link burde krydspostes i dk.snak.vittigheder

mvh:
Krumme

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-04-04 21:59

"Krumme" <kasper@bavnshoj.dk> skrev i en meddelelse
> Damn det link burde krydspostes i dk.snak.vittigheder

Helt enig, det er sq funny at se dem, ja hvad skal jeg kalde det, nåh jo
"danse"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : -V-

Dato : 15-04-04 00:39

Ivan V. Klattrup wrote:
> Helt enig, det er sq funny at se dem, ja hvad skal jeg kalde det, nåh
> jo "danse"

Jeg synes at både musik og dans er pisseblæret.

Jeg må være født i det forkerte årti.

-V-

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 14-04-04 20:57

On 2004-04-14 13:47:51 +0200, "Ivan V. Klattrup"
<ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> said:

> [...]
1979
> og findes bl.a. på Lp'en med gruppen som hedder "Dschinghis Khan"

Den var så vidt jeg husker også temaet til OL i Moskva i 1980.

mvh
Mikkel Eide Eriksen