Malariamyg i Irak?
Fra : Sadar

Dato : 14-04-04 09:17

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal tage malariapiller for en uges ophold i Irak
(landzone). Vaccinationslægen jeg var hos mente det ikke var nødvendigt, men
han var lidt i tvivl virkede det som om.

Hvad mener i?

På forhånd tak

Fra : outzen

Dato : 14-04-04 15:29

"Sadar" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> han var lidt i tvivl virkede det som om.

Prøv at se her. Er der billige tilbud for tiden,
http://www.vaccination.dk/land/asien/28.1.html
jesper o

Fra : Sadar

Dato : 14-04-04 19:25

"outzen" <hammerfest@spamoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Irak
> men

> Prøv at se her. Er der billige tilbud for tiden,

Super tak skal du have, og nej der er ikke mange rejseudbydere der tilbyder
rejser til Irak for tiden, og prisen er absolut hellere ikke i bund

Fra : Kasper Larsen

Dato : 14-04-04 18:02

> [...]
men
> han var lidt i tvivl virkede det som om.

I Irak har man for tiden store problemer med gigantmyggen, den er let
genkendelig på at den efterlader huller med en diameter på 5,56mm eller 7,62
mm

Fra : rosenauer.dk

Dato : 14-04-04 18:57

> I Irak har man for tiden store problemer med gigantmyggen, den er let
> genkendelig på at den efterlader huller med en diameter på 5,56mm eller
7,62
> mm

Haha.. good one :).. tror også godt jeg kunne finde mere indbydende steder
for tiden, end lige Irak =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Sadar

Dato : 14-04-04 19:25

"Kasper Larsen" <kb_larsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> I Irak har man for tiden store problemer med gigantmyggen, den er let
> genkendelig på at den efterlader huller med en diameter på 5,56mm eller

LOL

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 14-04-04 21:13

Hej Sadar

Kan være at Kasper måske hentyder til at gigantmyggen kan være en pistol
eller en riffel

Hilsen
Lars Andersen
http://www.RejserNU.dk

Fra : Kasper Larsen

Dato : 14-04-04 21:31

"Lars RejserNU.dk" <RejserNU@RejserNU.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Sadar
>
> Kan være at Kasper måske hentyder til at gigantmyggen kan være en pistol
> eller en riffel

Mest riffel, for de fleste pistoler er enten 9 mm eller større

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 14-04-04 21:40

Åh ja det kan der være noget om -

Hilsen