Flybillet til Lesbos i oktober?
Fra : Jan Højsgaard Poulse~

Dato : 14-04-04 09:05

Hj!

Hvem kan jeg benytte vedr flybilletter til Lesbos til oktober.
Apollo, som er gode til de græske øhav, har sidste afgang til Lesbos den
19/9.

Kender du et andre selskab?

...hygge!
...Jan

Fra : Fino

Dato : 14-04-04 21:11

Måske skibbyrejser.dk

Hilsen Fino

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:407cf09e$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 14-04-04 21:55

Hej

"Jan Højsgaard Poulsen" <FJERNDETTEjanhpoulsen@mail.dk> wrote:

>Hvem kan jeg benytte vedr flybilletter til Lesbos til oktober.
>Apollo, som er gode til de græske øhav, har sidste afgang til Lesbos den
>19/9.
>Kender du et andre selskab?

Hm, jeg syntes de fleste fortsætter til omkring skolernes efterårsferie
medio Oktober, men det er rigtigt at tendensen går i retning af
tildligere slut, og iøvrigt også senere start her i forsommeren.

Nå, det var jo ikke det du spurgte om kig på: www.solfaktor.com/dk

Der kan du søge på på de datoer du gerne vil afsted, og får så en samlet
oversigt over mulighederne.

Go' tur, dejlig ø, har selv flere gange været i både Molivos og Plomari.

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !