...og så bliver det svært
Fra : Morten Nielsen

Dato : 13-04-04 23:08

Ja, så er der endnu en, der kun har en halv ledetråd til den sang han har
fået på hjernen.

Den blev ofte spillet under EM i herrehåndbold når der var afbrydelser i
spillet. Det vil sige, de ca. 2 sekunder jeg kan huske af den gjorde.

Det lød som en mellemting mellem Janis Joplin og Edit Piaff kørt igennem
kødhakkeren af Fatboy Slim, og ordlyden var noget i retning af: Are you
gonna leave me

Det er hvad jeg husker! Er der nogen, der kan hjælpe?

/Morten

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 13-04-04 23:36

Jeg er temmelig sikker på det er er Moby: In This World. Linien "Lordy
don't leave me All by myself" kører hele tiden.

Fedt nummer iøvrigt.

mvh
Thomas

Fra : Morten Nielsen