"Søren Boll Overgaard" <boll@fw1.dk> wrote in message
news:slrn9elq6h.100k.boll@treebeard.tolkien.dk...
> On Sat, 28 Apr 2001 17:53:33 +0200, Anders Ebbesen wrote:
>
> > Mislykket på hvilken måde?
> >
> > Du kan huske den, andre kan huske den, og hele Danmark begyndte at sige
> > "dude" igen...
>
> Men har de solgt nogen servere på basis af kampagnen?
Tvivler på det var målet.
> Ihvert tilfælde ikke til mig. Samme holdning syntes at være gennemgående
hos
> de folk jeg kender i IT-branchen.
Nu kender du sikkert en del eksperter og lignende. Jeg tvivler ligesom
Thomas på at det har været målgruppen, i så fald ville de havde markedsført
sig i fagblade eller via direct-mail med masser af tekniske specifikationer.
> >> Check i den forbindelse:
http://www.24x7x365.dk
> >
> > Du kan endda huske siden som blev promoveret i reklamerne.
>
> Og det er jo et velkendt et fænomen at man tjener mange penge på besøgende
> på websider for tiden.
Det er et velkendt fænomen, at websites kan være med til at "brande" firmaer
i forbrugeres bevidsthed.
Og tror du selv målet er at tjene penge på websitet?!?!
> Pointen er at deres kampagne sikkert var vældig kæk og smart, men der er
> ikke ret mange kompetente teknikere der falder for lir i kategorien
> "24x7x365".
Nope, men der er mange knap så teknisk kompetente virksomhedsledere der
vælger Compaq fremfor Dell, når de skal/(skulle) bestille 100
medarbejdercomputere.
Spørg hr. Jensen på 4. hvad Compaq laver, og han svarer "noget med
computere", spørg ham hvad Dell laver, og han siger "frikadeller?" - eller
noget..
--
Anders Ebbesen
Freelance Webudvikler
http://www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org