/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
arne.jako.. 510
10  Kortoverv.. 510
Stofanet forbrugsopslag
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 28-04-01 10:28

Ifølge Stofanet var jeg logget ind i 1545 minutter 4/3.

Jeg gik desværre glip af den ekstra time og 45 minutter, så dem vil
jeg gerne have på et andet tidspunkt, hvis det var muligt.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

 
 
Martin Højriis Krist~ (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 28-04-01 10:50

"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse
news:ueludcr1l.fsf@balker.org...
> Jeg gik desværre glip af den ekstra time og 45 minutter, så dem vil
> jeg gerne have på et andet tidspunkt, hvis det var muligt.

huh?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet


Henrik Enk (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Enk


Dato : 28-04-01 11:15

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
news:9ce3nj$1m32$1@tnews.inet.tele.dk...
> "Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse
> news:ueludcr1l.fsf@balker.org...
> > Jeg gik desværre glip af den ekstra time og 45 minutter, så dem vil
> > jeg gerne have på et andet tidspunkt, hvis det var muligt.
>
> huh?
>
24 x 60 = 1440 min ...........



Martin Højriis Krist~ (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 28-04-01 11:41

"Henrik Enk" <he@enk.dk> skrev i en meddelelse
news:9ce5bb$1ppj$1@tnews.inet.tele.dk...
> > > Jeg gik desværre glip af den ekstra time og 45 minutter, så dem vil
> > > jeg gerne have på et andet tidspunkt, hvis det var muligt.
> > huh?
> 24 x 60 = 1440 min ...........

Ahh
Svarer til mit krav til min arbejdsgiver om at introducere NetTid1500

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet


Thomas Jensen - pil.~ (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 28-04-01 12:00

On Sat, 28 Apr 2001 12:15:21 +0200, "Henrik Enk" <he@enk.dk> wrote:

>"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@SLETDETTEiname.com> wrote in message
>news:9ce3nj$1m32$1@tnews.inet.tele.dk...
>> "Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse
>> news:ueludcr1l.fsf@balker.org...
>> > Jeg gik desværre glip af den ekstra time og 45 minutter, så dem vil
>> > jeg gerne have på et andet tidspunkt, hvis det var muligt.
>>
>> huh?
>>
>24 x 60 = 1440 min ...........

kan vel fint lade sig gøre hvis man connecter m. fra compaqbox m.
365x24x7 SLA.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen
Sig. til lejligheden:
http://www.pil.dk/produkter/adsl/

Soeren Schroeder (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Soeren Schroeder


Dato : 28-04-01 12:50

It seems Thomas Jensen - pil.dk wrote:
>
>kan vel fint lade sig gøre hvis man connecter m. fra compaqbox m.
>365x24x7 SLA.
>

Det kalder jeg en garanti der vil noget. Har de virkeligt skrevet sådan
noget vås et sted ?


--
Soeren Schroeder
SysAdm
CyberCity Internet

Søren Boll Overgaard (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Søren Boll Overgaard


Dato : 28-04-01 13:08

On Sat, 28 Apr 2001 11:49:54 +0000 (UTC), Soeren Schroeder wrote:

>>kan vel fint lade sig gøre hvis man connecter m. fra compaqbox m.
>>365x24x7 SLA.
>>
>
> Det kalder jeg en garanti der vil noget. Har de virkeligt skrevet sådan
> noget vås et sted ?


I den bedste sendetid, på landsdækkende tv.
De kørte en overgang en (temmelig mislykket) reklamekampagne der øjensynligt
havde til hensigt at promovere compaq som en seriøs swerver-forhandler.

Check i den forbindelse: http://www.24x7x365.dk

--
Søren O.

Bedøm din edbforhandler på http://edbforhandlere.dk/

Anders Ebbesen (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Anders Ebbesen


Dato : 28-04-01 16:54

"Søren Boll Overgaard" <boll@fw1.dk> wrote in message
news:slrn9elckp.100k.boll@treebeard.tolkien.dk...
> De kørte en overgang en (temmelig mislykket) reklamekampagne der
øjensynligt
> havde til hensigt at promovere compaq som en seriøs swerver-forhandler.

Mislykket på hvilken måde?

Du kan huske den, andre kan huske den, og hele Danmark begyndte at sige
"dude" igen...

> Check i den forbindelse: http://www.24x7x365.dk

Du kan endda huske siden som blev promoveret i reklamerne.

--
Anders Ebbesen
How does an average guy like me become the number one lover man in his
particular postal district?



Søren Boll Overgaard (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Søren Boll Overgaard


Dato : 28-04-01 16:59

On Sat, 28 Apr 2001 17:53:33 +0200, Anders Ebbesen wrote:

> Mislykket på hvilken måde?
>
> Du kan huske den, andre kan huske den, og hele Danmark begyndte at sige
> "dude" igen...

Men har de solgt nogen servere på basis af kampagnen?
Ihvert tilfælde ikke til mig. Samme holdning syntes at være gennemgående hos
de folk jeg kender i IT-branchen.

>> Check i den forbindelse: http://www.24x7x365.dk
>
> Du kan endda huske siden som blev promoveret i reklamerne.

Og det er jo et velkendt et fænomen at man tjener mange penge på besøgende
på websider for tiden.

Pointen er at deres kampagne sikkert var vældig kæk og smart, men der er
ikke ret mange kompetente teknikere der falder for lir i kategorien
"24x7x365".

--
Søren O.

There are no stupid questions, only inquisitive idiots

Thomas Jensen - pil.~ (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 28-04-01 18:58

On 28 Apr 2001 15:59:12 GMT, boll@fw1.dk (=?iso-8859-1?Q?S=F8ren?=
Boll Overgaard) wrote:

>Men har de solgt nogen servere på basis af kampagnen?
>Ihvert tilfælde ikke til mig. Samme holdning syntes at være gennemgående hos
>de folk jeg kender i IT-branchen.

kun kan vi jo nok ikke gøre os til dommere for en kampagne uden at
kende hverken formål, målgruppe eller efterflg. salgstal. (hvis
mersalg overhovedet var/er et kortsigtet formål)

Men vi kan hurtigt blive enige om at var typer som "os" defineret som
værende i målgruppen, var kampagnen forfejlet på grænsen til
latterliggørelse af eget brand.

Men jeg tvivler på at "vi" var den reelle målgruppe... i givet fald er
populære tv-stationer i bedste sendetid nok et skidt valg.

Men hvad ved jeg... har kun været to gange i mit liv
handelshøjskolen... og det har begge gange været til tv2-koncerter.

--
med venlig hilsen
Thomas Jensen
Sig. til lejligheden:
http://www.pil.dk/produkter/adsl/

Søren Boll Overgaard (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Søren Boll Overgaard


Dato : 28-04-01 19:16

On Sat, 28 Apr 2001 17:58:12 GMT, Thomas Jensen - pil.dk wrote:

> kun kan vi jo nok ikke gøre os til dommere for en kampagne uden at
> kende hverken formål, målgruppe eller efterflg. salgstal. (hvis
> mersalg overhovedet var/er et kortsigtet formål)

Mit udsagn var også alene baseret på min subjektive holdning til kampagnens
udformning, kvalitet og relevans. Og i forhold hertil, samt relateret til
kolleger og bekendtes udtalelser, mener jeg at kunne konstatere at kampagnen
virkede forfejlet.
Naturligvis har du ret i, at såfremt kampagnens formål var at få compaq til
at fremstå som jeg nu engang syntes de gør, så var kampagnen en ren
kasse-success.

> Men hvad ved jeg... har kun været to gange i mit liv
> handelshøjskolen... og det har begge gange været til tv2-koncerter.

Ha! Jeg har været der i flere (2) måneder. Tag den du!

--
Søren O.

There are no stupid questions, only inquisitive idiots

Anders Ebbesen (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Anders Ebbesen


Dato : 28-04-01 21:14

"Thomas Jensen - pil.dk" <tj@dev.null> wrote in message
news:3aeb0380.16222639@news.inet.tele.dk...
>
> Men hvad ved jeg... har kun været to gange i mit liv
> handelshøjskolen... og det har begge gange været til tv2-koncerter.

Hæhæ, så har jeg spildt mere tid end dig der, eller, øh, satans osse!

--
Anders Ebbesen
Freelance Webudvikler
http://www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org



Anders Ebbesen (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Anders Ebbesen


Dato : 28-04-01 21:13

"Søren Boll Overgaard" <boll@fw1.dk> wrote in message
news:slrn9elq6h.100k.boll@treebeard.tolkien.dk...
> On Sat, 28 Apr 2001 17:53:33 +0200, Anders Ebbesen wrote:
>
> > Mislykket på hvilken måde?
> >
> > Du kan huske den, andre kan huske den, og hele Danmark begyndte at sige
> > "dude" igen...
>
> Men har de solgt nogen servere på basis af kampagnen?

Tvivler på det var målet.

> Ihvert tilfælde ikke til mig. Samme holdning syntes at være gennemgående
hos
> de folk jeg kender i IT-branchen.

Nu kender du sikkert en del eksperter og lignende. Jeg tvivler ligesom
Thomas på at det har været målgruppen, i så fald ville de havde markedsført
sig i fagblade eller via direct-mail med masser af tekniske specifikationer.

> >> Check i den forbindelse: http://www.24x7x365.dk
> >
> > Du kan endda huske siden som blev promoveret i reklamerne.
>
> Og det er jo et velkendt et fænomen at man tjener mange penge på besøgende
> på websider for tiden.

Det er et velkendt fænomen, at websites kan være med til at "brande" firmaer
i forbrugeres bevidsthed.

Og tror du selv målet er at tjene penge på websitet?!?!

> Pointen er at deres kampagne sikkert var vældig kæk og smart, men der er
> ikke ret mange kompetente teknikere der falder for lir i kategorien
> "24x7x365".

Nope, men der er mange knap så teknisk kompetente virksomhedsledere der
vælger Compaq fremfor Dell, når de skal/(skulle) bestille 100
medarbejdercomputere.

Spørg hr. Jensen på 4. hvad Compaq laver, og han svarer "noget med
computere", spørg ham hvad Dell laver, og han siger "frikadeller?" - eller
noget..

--
Anders Ebbesen
Freelance Webudvikler
http://www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org



Stefan Bruhn (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Stefan Bruhn


Dato : 28-04-01 17:07

On Sat, 28 Apr 2001 17:53:33 +0200, "Anders Ebbesen"
<ebbesen@staff.cybercity.dk> wrote:

>Mislykket på hvilken måde?
>
>Du kan huske den, andre kan huske den, og hele Danmark begyndte at sige
>"dude" igen...

Jeg kan huske den for deres latterlige fejl...
Og det får mig da SLET ikke til at købe en Compaq...

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/
"I demand the right to keep and arm bears"
"A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"

Andreas Plesner Jaco~ (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Andreas Plesner Jaco~


Dato : 28-04-01 12:23

In article <slrn9elbu1.2dfe.spam_me_senseless@dot.adsl.dk>, Soeren Schroeder wrote:
>>
>>kan vel fint lade sig gøre hvis man connecter m. fra compaqbox m.
>>365x24x7 SLA.
>>
>
>Det kalder jeg en garanti der vil noget. Har de virkeligt skrevet sådan
>noget vås et sted ?

Det er ret imponerende hvor mange timer de kan presse ind i et
år...eller garanterer de bare 7 års oppetid?

--
Andreas Plesner Jacobsen | If you are afraid of loneliness, don't marry.
|    -- Anton Chekhov

Bjarke Hansen (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 28-04-01 16:20


"Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> wrote in message
news:ueludcr1l.fsf@balker.org...
> Ifølge Stofanet var jeg logget ind i 1545 minutter 4/3.
>
> Jeg gik desværre glip af den ekstra time og 45 minutter, så dem vil
> jeg gerne have på et andet tidspunkt, hvis det var muligt.


Hvaa,, kører i stadig med minutpris?



Lars Balker Rasmusse~ (28-04-2001)
Kommentar
Fra : Lars Balker Rasmusse~


Dato : 28-04-01 17:00

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> writes:
> "Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> wrote in message
> > Ifølge Stofanet var jeg logget ind i 1545 minutter 4/3.
> >
> > Jeg gik desværre glip af den ekstra time og 45 minutter, så dem vil
> > jeg gerne have på et andet tidspunkt, hvis det var muligt.
>
> Hvaa,, kører i stadig med minutpris?

Næh, så ville jeg jo nok ikke have computeren på nettet hele tiden, vel.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste