Flere mailadresser til samme formular
Fra : Nederbasse

Dato : 13-04-04 12:41

Hej Gruppe

Jeg skal sætte en del mailadresser på en side og i stedet for at åbne
brugernes mailprogram vil jeg gerne at man blev sendt til en side med en
formular, dvs. at formularen skal kunne håndtere flere adresser.
Er det noget Frontpage 2002 kan lave eller skal jeg lave noget med asp ?

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-04 14:44

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

>Er det noget Frontpage 2002 kan lave eller skal jeg lave noget med asp ?

Ja, FP kan lave det, hvis der er FP-extensions på dit webhotel.

Ellers brug den formmail, som dit webhotel tilbyder.

Asp kan også bruges.
--
Knud

Fra : Nederbasse

Dato : 13-04-04 15:02

> Ja, FP kan lave det, hvis der er FP-extensions på dit webhotel.
>
> Ellers brug den formmail, som dit webhotel tilbyder.

> [...]

Der er Extensions på hotellet men jeg kan kun få formularen til at tage den
email adresse jeg skriver i formularens egenskaber.

Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-04-04 15:19

"Nederbasse" <laneNOSPAM@jubiipost.dk> skrev :

>Der er Extensions på hotellet men jeg kan kun få formularen til at tage den
>email adresse jeg skriver i formularens egenskaber.

Dvs., at du vil have at den samme formular skal kunne sendes til
forskellige adresser, så skal du nok over i noget serverside.

Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp.

Jeg forstod det blot, som at der skulle være flere forskellige
formularer.
--
Knud