Westlife koncert dvd
Fra : Ditte Hansen

Dato : 13-04-04 10:17

Hej

Der kører en reklame, med "koncerter skal ses hjemme hos dig" med en dvd med
de forskellige gruppers koncerter.

Så vidt jeg kan se/høre, bliver der vist to klip med Westlife.

Er der nogle der kan fortælle mig, hvilke to sange det er?`

Hilsen Ditte

Fra : Dopedog

Dato : 13-04-04 14:42

> [...]
>
> Så vidt jeg kan se/høre, bliver der vist to klip med Westlife.
>
> Er der nogle der kan fortælle mig, hvilke to sange det er?`

Ikke ligefrem min musiksmag MEN efter jeg havde kommet sammen med en poptøs
i et par år lærte jeg jo, desværre, lidt om pop musik

Jeg er næsten sikker på det er When She's Looking Like That og World Of Our
Own.

-Ronnie

Fra : Ditte Hansen

Dato : 13-04-04 17:24

> Jeg er næsten sikker på det er When She's Looking Like That og World Of
Our
> Own.
>
> -Ronnie

Tak for hjælpen. Det var When she's looking like that som jeg var lidt vild
med.

Hilsen Ditte

Fra : WestlifeLovaR

Dato : 25-04-04 18:57

De synger også Do You Love Me.. Men det er ikke en af deres sange.. Den
er fra Dirty Dancing..
Men tænkte jeg hellere lige måtte sige det..

http://www.kandu.dk/