Domæneregistrering med webvedligehold
Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 13-04-04 09:37

Hejsa,

vi har et antal domæner registreret dels i .com- og .biz-hierarkiet og
derudover i en række lande (ikke bare .dk).

Er der nogen der har kendskab til en god/billig (god før billig)udbyder,
som tager sig af det administrative vedrørende domænerne (inklusiv
DNS-server). Der skal være mulighed for at rette /oprette DNS-entries i
mine domæner via web. Med andre ord skal jeg kunne (op)rette A-records,
MX-records, CNAME-records etc. under mine domæner via web-interface.

Ind til videre har jeg kun fundet en (speednames), men det ville jo være
rart med nogle alternativer.

Mvh.
Regnar

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-04-04 17:35

Regnar Bang Lyngsø <regnar@writeme.com> writes:

> [...]
> /oprette DNS-entries i mine domæner via web. Med andre ord skal jeg
> kunne (op)rette A-records, MX-records, CNAME-records etc. under mine

Det gør webpartner i hvert fald også. Det fungerer rigtig godt, men er
langt fra billigt. Vi bruger dem til ca. 35 domæner så vidt jeg lige
husker på mit arbejde. Det er domæner i .biz, .com, .dk og vist også
..info.

> Ind til videre har jeg kun fundet en (speednames), men det ville jo
> være rart med nogle alternativer.

De kan sikkert slet ikke konkurrere med Speednames på prisen, men
sikkert fint på servicen (god!) og stabiliteten (også god).

--
Jacob - www.bunk.cc
All men have the right to wait in line.

Fra : @hartmann-petersen(o~

Dato : 13-04-04 17:58

Regnar Bang Lyngsø wrote:

> [...]
> MX-records, CNAME-records etc. under mine domæner via web-interface.
>
> Ind til videre har jeg kun fundet en (speednames), men det ville jo være

Jeg vil foreslå gratisdns.dk. Der kan (skal) man selv stå for A, MX
Cname etc.
Jeg fortæller mine registrars at jeg benytter ns*.gratisdns.dk til
diverse domæner, og så betaler jeg direkte hos disse registrars og
sørger selv for det andet dns arbejde.

mvh Joakim

Fra : steen

Dato : 14-04-04 04:30

On Tue, 13 Apr 2004 08:36:30 UTC, Regnar Bang Lyngsø
<regnar@writeme.com> wrote:

> DNS-server). Der skal være mulighed for at rette /oprette DNS-entries i
> mine domæner via web. Med andre ord skal jeg kunne (op)rette A-records,
> MX-records, CNAME-records etc. under mine domæner via web-interface.

For teknisk for mig, men umiddelbart vil jeg tro dandomain honererer
dine krav.
--
steen - menzi.dk
         Ready for OpenOffice?