Indstilling i BESVAR i OE
Fra : Woody

Dato : 11-04-04 10:23

Når jeg vil besvare et brev eller meddelelse kan jeg ikke se nogen
forskel på det jeg besvarer og det skriver.

I Agent er der "Gåseøjne" omkring hver linie af det jeg modtager, og
det er vist i en anden farve.

Kan jeg opnå det samme i Outlook Express??

Jeg har forsøgt i Funktioner - Indstillinger, men uden held.

Med venlig hilsen Woody

Fra : Carl Drud

Dato : 11-04-04 10:37

On Sun, 11 Apr 2004 11:22:53 +0200, Woody wrote:

> [...]
> det er vist i en anden farve.
>
> Kan jeg opnå det samme i Outlook Express??

Indstil OE som vist på siden her.

http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html

Jeg mener at der ikke kommer citeringstegn på hvis det indlæg man svarer
på er i "Quoted Printable".

Installer så Quotefix for OE. Ikke nok med det retter op på OE's mildest
talt dårlige linieombrydning, så får du farver på de forskellige
citeringsniveauer.

http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Jeg sætter FUT til OE gruppen.

Followup-To:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Carl