Database med feriebilleder
Fra : john

Dato : 11-04-04 10:00

Hej

Jeg har lavet en database, hvor man kan uploade sine feriebilleder. På den
måde kan man på en nem og overskuelig måde finde feriebilleder fra mange
feriesteder. Der er søgemuligheder, så når du skal på ferie, kan du gå ind
og søge efter billeder fra netop det sted du skal på ferie.
Der er oprettet nogle kategorier, men der skal laves mange flere. Vil du
uploade billeder til en kategori der ikke findes vælger du blot kategorien
"Diverse", så vil jeg efterfølgende oprette en passende kategori og flytte
billederne dertil.
Billederne må højst være 700 pixels brede og fylde 175 kb.
Jeg håber der kommer rigtig mange gode feriebilleder.

Hilsen

John

Fra : john

Dato : 11-04-04 10:06

Hej igen

Det gik lidt stærkt - adressen til billederne er:
www.hornbek.net/ferie/

John

Fra : bingo

Dato : 11-04-04 10:35

>Det gik lidt stærkt - adressen til billederne er:
>www.hornbek.net/ferie/

Fint initiativ - men har lige været inde og kikke g der er ikke nogen
der virker i den kategori (Mallorca), hvor der tilsyneladende skulle
være pics online ??????

Mogens

Fra : john

Dato : 11-04-04 11:49

Hej Mogens

Jeg har ingen problemer med at se billeder fra Mallorca - Der er foreløbig
20 billeder.

John

Fra : bingo

Dato : 11-04-04 13:34

On Sun, 11 Apr 2004 12:48:39 +0200, "john" <jrh@nospam.dk> wrote:

>Hej Mogens
>
>Jeg har ingen problemer med at se billeder fra Mallorca - Der er foreløbig
>20 billeder.
>
>John

Hej John !

Tak - nu virker det.
Mogebs

Fra : Samsara

Dato : 12-04-04 23:17

> [...]
> måde kan man på en nem og overskuelig måde finde feriebilleder fra mange

Rigtig god idé

Jeg har lige prøvet at uploade nogle billeder, men der kommer følgende
besked:

An error has occurred while saving uploades file!

Filename: c:\talkactive\web20923\hornbek.net. o.s.v. ....

The file already exists on the server!
Attributes(32\16):

Hvad er der mon galt ?

Venligst
Samsara

Fra : john

Dato : 13-04-04 16:20

Hej Samsara

Nu skulle det køre igen. Der var tilsyneladen en fejl i et af de billeder du
havde forsøgt at uploade. Hus iøvrigt at de ikke må være bredere end 700
pixels og ikke fylde mere end 175 kb.

John

Fra : Samsara

Dato : 17-04-04 19:36

> [...]
du
> havde forsøgt at uploade. Hus iøvrigt at de ikke må være bredere end 700

Nu har jeg prøvet igen og denne gang kom der ingen fejlmeddelelse

Venligst
Samsara