Billigst i skoleferien?
Fra : Alex Jensen

Dato : 10-04-04 17:16

Hej NG

Vi er 2 voksne og 3 børn (2, 3 og 9), der gerne vil på charter til sydens
sol og varme i (skole)sommerferien sidst i juli.

Nogle gode bud på, hvor vi får dette billigst?

AJ

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-04-04 21:51

Hej

"Alex Jensen" <alex@FJERNDETTEalexjensen.dk> wrote:

>Vi er 2 voksne og 3 børn (2, 3 og 9), der gerne vil på charter til sydens
>sol og varme i (skole)sommerferien sidst i juli.

>Nogle gode bud på, hvor vi får dette billigst?

Som udgangspunkt er de nok ikke billigt på den tid, bortset fra
Jul/Nytår, er det årets dyreste periode.

Men et godt sted at kigge og søge er på:

www.solfaktor.com/dk

Ferievejret: www.melby.dk/vejret

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !

Fra : keldorff

Dato : 11-04-04 13:05

Hej med Jer

Min lille famile (2v og 2b) og jeg var sidste år i Egypten med
www.atlantisrejser.dk det var meget billigt, ikke mindst at leve der ned. 2
uger for ca. 22.000,- incl forbrug!

PS: der er solgaranti

René