Malaria medicin til salg
Fra : Jeppe

Dato : 10-04-04 11:19

110 stk vibradox doxycyclin 100 mg til forebyggelse af malaria +
12 malerone til selvbehandling af malaria sælges.
Medicinen er i overskud efter 4 måneders rejse i Asien.
Pris: 500 kr.
Kontakt mig på email jeppe_p80@hotmail.com

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 10-04-04 15:17

Hej Jeppe

Salg af receptpligtig medicin udenom apotekerne er ifølge dansk lov ulovligt
(Jeg har dette fra lægemiddelstyrelsen).
Du bør derfor slette dit indlæg

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Lars RejserNU.dk

Dato : 14-04-04 22:02

Hej Mads

Kan du ikke også lige trække dit indlæg tilbage ?
Dit indlæg bære netop stadig hele (Reklamen)

Hilsen
Lars Andersen
http://www.RejserNU.dk

Fra : Jane …:€)

Dato : 16-04-04 13:49

> Hilsen
> Lars Andersen
> http://www.RejserNU.dk

Er det kun på min computer - eller er den ovenstående hjemmeside utrolig
langsom?

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 17-04-04 13:45

Jeg kan desværre ikke finde det mere i mit nyhedsprogram

Mads Vestergaard