Mayhem koncert i Maj :)
Fra : Dopedog

Dato : 10-04-04 10:50

Hvem skal med udover mig og Kong Kent ?

En eks snakkede om koncerten igår i en brandert, men jeg har lige tjekket
det ud og det er sku rigtigt nok. Mayhem KOMMER sku til Århus !

Først Mayhem, så Deicide, så Wacken .... uh vi går en god tid i møde

-Ronnie

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-04-04 11:14

"Dopedog" <dopedog1996DELETETHIS@privat.dk> wrote in message
> [...]
> det ud og det er sku rigtigt nok. Mayhem KOMMER sku til Århus !
>
> Først Mayhem, så Deicide, så Wacken .... uh vi går en god tid i møde

Mayhem på Loppen var til gengæld ikke så spændende.
Forsangeren var pissestiv og kunne ikke huske halvdelen af settet og de fes
af scenen uden ekstranumre...

Fra : Kong Kent

Dato : 12-04-04 17:24

> Hvem skal med udover mig og Kong Kent ?

Sjovt som jeg bliver taget for givet hver gang... I wonder why that is?!

> En eks snakkede om koncerten igår i en brandert, men jeg har lige tjekket
> det ud og det er sku rigtigt nok. Mayhem KOMMER sku til Århus !

Ja, fanme! Det bliver da stort. Scenen på Voxhall har også passende højde
til, at os helt i front ikke bliver ramt af det grisehoved, der unægtelig
vil komme flyvende når først Maniac går amok med sin forhåndenværende kniv
og et svitses grisefjæs *LOL*

> Først Mayhem, så Deicide, så Wacken .... uh vi går en god tid i møde

Its a dark summer!! Og med MORBID ANGEL bekræftet på Roskilde Festival, er
det jo lige før man faktisk gider at nappe den festival oxo...

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk