parhelia
Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 09-04-04 19:45

Ville høre om der er nogle der spiller Farcry med et
Matrox Parhelia graffikkort ??

Da jeg har store problemer med at få grafikken til at virke, har hentet de
sidste nye drivere til kortet og har opdateret til farcry ver 1.1

jeg har faktisk en masse problemer med parhelia grafikkortet da der er flere
spil jeg ikke kan komme igang med.

hvis der er nogle der kan hjælpe ville jeg være meget glad!!!!!!!

frank

Fra : Jacob Vognsen

Dato : 11-04-04 06:49

Et Matrox kort dur slet ikke til spil den har ikke engang OpenGL... så hvis
du vil spille spil skal du nok andskafe dig et nyt grafikkort.. inten
geforce eller radeon.

Venlig
Hilsen
Jacob :P

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-04-04 07:54

In article <4078dc55$0$271$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
biatch@oncable.dk says...

> Et Matrox kort dur slet ikke til spil den har ikke engang OpenGL... så hvis

Det er ikke korrekt. Matrox har fin OpenGL-support.

Søg på Google.

Det er dog rigtigt at kortet ikke er perfekt til gaming. Det er langt
bedre til CAD.

Gider du iøvrigt at kigge på linket i min signatur?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 16:03

> [...]
> sidste nye drivere til kortet og har opdateret til farcry ver 1.1
>
> jeg har faktisk en masse problemer med parhelia grafikkortet da der er

Hej

Har du løst problemet ?
Jeg har nu prøvet i flere dage at indstille grafikken så den glider
nogenlunde. Jeg har helle tide blå strande, men i skoven og indendørs er det
faktisk ret godt. Hvad for nogle andre spil kan du ikke få i gang ?
Sådan generelt så hjælper det at spille i 16 bit farver, eller indstille
Parhelia til 10 bit Gigakolor for den enkelte spil. Det er min erfaring.

Mange hilsner
Tomasz