Hvor kan jeg lære frontpage henne
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 09-04-04 19:27

Hejsa

For at gøre en lang historie kort. Jeg har en hjemmeside ( er dog nede lige
fortiden ) som jeg har fået hjælp til. Nu kunne jeg godt selv tænke mig at
kunne opdatere den uden hele tiden at skulle bede om hjælp, og jeg har hørt
at frontpage er nem at gå til.
Er der nogen der ved hvor der evt afholdes kurser henne ( i kbh området ).
Hvad er prisen for sådanne kurser?

Håber nogen kan hjælpe mig

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-04-04 00:38

Du kan jo starte med et af de billige IDG hæfter om FP. Det kan du få
i din nærmeste boghandel eller kiosk.