burn GFX
Fra : Bach|DK|

Dato : 09-04-04 19:24

Ligesom der findes mange forskellige CPU burnere, som tester CPU'ens
holdbarhed/stabilitet, kan man så ikke få en lignende GFX burner? Så man
kan finde ud af, om ens grafikkort er stabilt ved høj belastning?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk
ICQ#: 56140045

Fra : Zulu

Dato : 10-04-04 09:12

"Bach|DK|" <m_bach_f@INGENSPAMTAKhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ligesom der findes mange forskellige CPU burnere, som tester CPU'ens
> holdbarhed/stabilitet, kan man så ikke få en lignende GFX burner? Så man
> kan finde ud af, om ens grafikkort er stabilt ved høj belastning?

ATiTool kan bruges.

Zulu

Fra : Bach|DK|

Dato : 10-04-04 09:39

> ATiTool kan bruges.

Glemte så nok lige at pointere at det er et GeForce kort, men jeg prøver
da lige det ATi tool alligevel.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Zulu

Dato : 10-04-04 10:37

> Glemte så nok lige at pointere at det er et GeForce kort, men jeg prøver
> da lige det ATi tool alligevel.

Burn-in funktionen virker til begge typer. Men den automatiske oc-funktion
virker kun til ATi kort.
Alternativt kan du bruge Artifact-tester.

Zulu