Fælles kanter / Drop down menu
Fra : Irene Christensen

Dato : 08-04-04 20:17

Jeg har lavet en hjemmeside i Frontpage 2000
www.gif-haandbold.dk, hvor jeg har brugt fælles kanter. Jeg har
bl.a. indsat en tabel, hvori jeg i cellerne har indsat
pegefølsomme knapper.
Jeg har forgæves forsøgt at sætte en dropdown menu ind i nogle af
cellerne. Den så fin nok ud - men linkene kom aldrig til at
virke.
Jeg har efterfølgende indsat menuerne på de enkelte sider -
nedenfor den fælles kant. Dette betyder imidlertid at jeg -
såfremt der kommer rettelser til menuen - skal rette alle sider
enkeltvis. Er der nogen der har erfaring med om det kan lade sig
gøre i den fælles kant ??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-04-04 01:52

Det kan det sagtens.

Fra : Irene Christensen

Dato : 10-04-04 12:23

Jens Peter Karlsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Det kan det sagtens.

Jeg er glad fot at høre, at de kan lade sig gøre. Jeg har imidlertid
prøvet forgæves. Jeg har en fil der hedder "top". Her indsætter jeg
det anvendte script i såvel head som body-sektionen. (Ligesom jeg
har gjort ved de menuer jeg har indsat under den fælles kant på
www.gif-haandbold.dk)
Når jeg samtidig har slettet en pegefølsom knap - kommer menuen til
at sidde fint i tabellen sammen med de resterende pegefølsomme
knapper. Mit problem er så bare, at jeg ikke kan få linkene til at
virke, og de virker uden problemer når jeg indsætter på den enkelte
side - udenfor den fælles kant.
Er der noget jeg skal gøre anderledes ??

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-04-04 17:02

Husk at hvad der står i headeren bliver ikke inkluderet. så har du et
script der skal det flyttes.

On Sat, 10 Apr 2004 11:23:25 +0000 (UTC), Irene Christensen