åbner nyt windue fra hyperlink ?
Fra : Kim

Dato : 08-04-04 09:20

Jeg sidder og prøver at finde ud af FP2000, og har hentet klubbens
hjemmeside ned og smidt den ind på http://home20.inet.tele.dk/dude/ , så jeg
selv kan sidde og rode med skidtet og lære af det, så jeg kan forbedre siden
når jeg ellers engang fatter hvordan. Jeg er løbet ind i det problem at på
de fleste hyperlink fra forsiden (2. side efter min index) åbner skidtet et
nyt vindue i stedet for at vise i det der allerede er, der er kun linket
"Kamp" der ikke åbner i et nyt vindue, når så det nye vindue er åbnet og jeg
går ind i det og klikker på hyperlinksne så virker det fint derinde og der
bliver ikke åbnet flere vinduer. Hvad er det der gør at den åbner nyt vindue
første gang på stort set alle links i menuen, men ikke gør det fra det nye
vindue der kommer op ? Og hvordan får jeg skidtet til at vise alle tingene i
samme vindue, så den ikke åbner nyt vindue til at vise i ?

Mvh. Kim

Fra : Fynbo

Dato : 08-04-04 19:13

"Kim" <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vindue der kommer op ? Og hvordan får jeg skidtet til at vise alle tingene
> samme vindue, så den ikke åbner nyt vindue til at vise i ?

Hej

På linket "Kamp" er der ikke noget target="indhold" så prøv at fjerne det
tag
under HTML-Visning og se om det ikke hjælper.

Fynbo